Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

volgende probleem: vw T4 start niet

vragen over de T4
Plaats reactie
marita
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010, 14:18

volgende probleem: vw T4 start niet

Bericht door marita »

tijdens het vriesweer startte mijn vw t4 kampeerbus uit 1994 wel, maar nu de temperatuur weer wat omhoog is, niet meer. Ik heb em gekocht in oktober 2010 en toen een hele poos niet kunnen gebruiken omdat ik ziek werd. Na operaties en behandelingen kon ik in de zomer vorig jaar wel weer weg ermee, maar toen liep ie steeds warm. Na flinke kosten (€2300,-) voor een nieuwe cilinderkop met alle toebehoren heeft ie het nu een poos goed gedaan. Tot vorige week, toen het er op leek dat ie weer wat snel warm loopt (is niet zeker, mogeljk door kapot dasboard)en sinds gisteren start ie niet meer. Ik las al iets over een relais. Wanneer blijf je doorgaan met laten repareren en wanneer stop je daarmee? Hij heeft nu al zoveel geld gekost dat je bija niet anders ka dan doorgaan. is er in de buurt van Eindhoven een monteur die veel verstand heeft van de problemen en oplossingen van deze bussen?
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: volgende probleem: vw T4 start niet

Bericht door vw_camper »

Ik woon in Mierlo, dus bij jou in de buurt. Na minder goede ervaringen met 3 VW dealers hier in de buurt, ben ik overgestapt naar de VW garage in Oirschot. Het is geen officiele dealer, maar ze doen alleen VW en zijn erg deskundig en behulpzaam, vind ik.
http://www.devwgarage.nl/
Groeten, Bert
marita
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2010, 14:18

Re: volgende probleem: vw T4 start niet

Bericht door marita »

Dank je wel voor je reactie Bert.
Plaats reactie