Die blauwe is vandaag met zoonlief mee...
Beurtje en kijken waar het gerammel vóór vandaan komt...stabistangen en rubbers vernieuwd.
Oliedrukschakelaar lekte dus ook nieuw erin...
En de multiriem piepte wat...blijkt de krukaspoelie/trillingsdemper bijna in stukken te zijn....OEFFFFF!
Wel weer geluk gehad!
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Harry 341 op 16 apr 2012, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Dan vliegen er brokken rubber van je trillingsdemper in het rond, die komen dan veel kans op je distributieriem terecht, en worden vervolgens meegenomen en zorgen er vrijwel zeker voor dat ie of een paar tanden verspringt, of breekt.
Laatst gewijzigd door pluuke op 16 apr 2012, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Heb je flink mazel gehad!!!! dan is dat de eerste trillingsdemper!!!!!!!!!!!
als die van een ander is geweest weet je nooit wat wel en niet is vervangen is altijd een bepaald risiko
iemand die hem verkoopt vervangt ook niet meer dan echt direct nodig is.
ik heb die bij 200.000 laten vervangen gelijk met de riemen enz wisselen het was toen een twijfelgeval
maar dan ligt die er daarna weer 5 of 6 jaar op.
het ding kost 163 euro.
Heb mijnes stuk gedraaid vorig jaar. Niks aan de hand, alleen het rubber scheurt los en klaar, dan draait ie niet meer mee, maar begint te roken...
Tenminste dat was bij mijnes. Stuurbekrachting enzo viel weg...