Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

andere bus gekocht

vragen over de T4
Plaats reactie
arjantdi
Berichten: 247
Lid geworden op: 31 dec 2008, 13:49

andere bus gekocht

Bericht door arjantdi »

zo ik was het gedonder met mn oude t4 zat... (lees stotteren en nagelen maar eens een paar topics naar beneden)
mn oude bus (de matzwarte) was een geldtransporter, en woog (na de kluis en belachelijke ruiten, deuren enz..) veels te veel..
dus ding was trager als een gewone t4, en zoop dus ook meer.
alles had ik vervangen, en het ding dreef me tot wanhoop.. ding moet gewoon rijden.. thats it (ik ben niet zo'n poetser/autoliefhebber.. het is een bus voor mij)
nou heb ik vandaag een witte t4 2.5 acv 102 pk van 96 gehaald met 240dkm in goede staat van onderhoud. zit alleen tov mn oude geen airco in, maar die bouw ik om (mits ik me er toe kan zetten) en oude type teller en stuur/delen dashboard (misschien gaat dat ook om.. twijfel nog.
rijd echt heel veel beter als mn oude! vele malen stiller en ietsjes vlotter met optrekken. gewicht merk je wel.
er zijn nog wat kleine dingen die er aan mankeren, (achteruitrij verlichting werkt niet, en aan bestuurderskant blaast ie warme lucht terwijl de kachel op koud staat (andere kanalen zijn wel koud)
nou goed, prijs was er naar dus ik ben tevreden!
:driveT4
Afbeelding
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: andere bus gekocht

Bericht door m.c van den berg »

dan maar hopen dat je er meer plezier aan heeft/krijg, als de oude :zwaai
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
arjantdi
Berichten: 247
Lid geworden op: 31 dec 2008, 13:49

Re: andere bus gekocht

Bericht door arjantdi »

m.c van den berg schreef:dan maar hopen dat je er meer plezier aan heeft/krijg, als de oude :zwaai
toch aan de oude wel zoveel plezier beleefd dat ik er weer 1 heb gekocht.. technisch wat pech gehad, maar dat heb je met oude auto's nu eenmaal.. hij heeft me heel europa doorgebracht de afgelopen 3 jaar :yes
ik ga de oude slopen, dus ik heb straks zat onderdelen om de andere rijdend te houden. ik had op de oude heel wat nieuwe delen zitten, en ik ga al het bruikbare bewaren!
Plaats reactie