Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dwarsbalk, bumperbalk

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door arjanzevenaar »

Vandaag begonnen met mijn radiateur te vervangen. Hierbij is er geconstateerd dat mijn bumperbalk door de lekkage aanzienlijke schade heeft opgelopen, ik heb geen idee hoe lang de lekkage al aan de gang was maar de bumperbalk is hierbij opgeofferd. weten jullie waar ik op de sloop ergens 2e hands een bumperbalk kan halen ? de nieuwprijs ligt rond de 240 euro.
020small.jpg
002small.jpg
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door Harry 341 »

Staan hier ook 2 wijsneuzen...maar ik weet niet of je hier een beetje in de buurt zit...
Haarlem...zit je woonplaats in je naam??? :yes
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door arjanzevenaar »

Bedankt voor jullie reactie.

ja, mijn woonplaats zit in mijn naam :lach . Haarlem is niet om de hoek, maar ben voor werk regelmatig in in Noord-Holland te vinden. Weet alleen niet wanneer ik daar weer heen moet. Maar wacht nog even op misschien iets meer reacties.

Misschien iemand anders in Oost-Nederland ?
Gebruikersavatar
brandweer peter
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 dec 2011, 18:01

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door brandweer peter »

ismet in haarlem heeft het wel voor je ik ben er ook geweest voor mijn bus een nieuwe radiator die jij heb kost nieuw €115 incl btw :yes
arjantdi
Berichten: 247
Lid geworden op: 31 dec 2008, 13:49

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door arjantdi »

klopt. radiateuren zijn immitatie helemaal zo slecht nog niet. en netjes geprijsd.
mijn sloop t4 is jammergenoeg een korte neus dus zul je niets aan hebben. radiateur van mijne is erg netjes en ong 1,5 jaar oud. weet niet of ie past, maar voor 5 tientjes mag je hem hebben
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33894
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door Multivan Generation »

veel bumperbalken zien er zo uit hoor,
en de meeste bestuurders/eigenaars weten het niet eens :gekte
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
arjanzevenaar
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 mar 2012, 19:43

Re: dwarsbalk, bumperbalk

Bericht door arjanzevenaar »

nou, ik prik er met mijn vinger een gat in, dus lijkt me niet erg verstandig deze terug te plaatsen..... :werkaanT4

Ik heb een aanvraag geplaatst op de onderdelenlijn, echter deze bieden ook alleen nieuwe aan. Ik denk dat dat hem maar wordt.

arjan bedankt voor het aanbod hoor, maar ja het is een lange neus, ik denk niet dat hij past. of wel ???

radiateur heb ik al binnen en de ventilatoren passen er ook nog op.
Plaats reactie