wat plaatjes:
De nieuwe voorruit:
detail:
De goot voor de voorruit (nog nooit zo netjes geweest):
Ook meteen een nieuw tankklepje gekocht en op kleur laten spuiten en dat bewerk ik nu regelmatig met ML.
Bijpassende sticker ook meteen besteld, evenals sticker voor draaiconsole (detailwerk).
De slaapbank trok altijd naar links,
richting tafelpaneel --> werd veroorzaakt door het ontbreken van een veertje op de vergrendeling rechts;
dus vervangen:
Voordat ik van werkgever veranderde heb ik bij alle in Nederland staande robotsystemen van Olympus nog even modificaties gedaan.
Er schoten hierbij wat RVS beugeltjes over, die ik prima kon gebruiken
Hier tegen de bank gemaakt:
Netjes een plank gemaakt onder de bedbank,
zodat we daar vaste opbergruimte hebben, ook zijwandjes gemaakt en achterzijde..

Nog een balkje uit de restantenbak van de Multimate gehaald, hardhout voor half geld
Het allerkleinste CEE stopcontactje wat ik kon vinden, besteld via een weetjeweller(gatmaat 42mm):
En niet zichtbaar gemonteerd(rotwerk zonder passende gatenzaag, maar rondom geboord en geveild)
Achterbumper was er toch even af, dus meteen mijn uitlaat maar gepoetst
En nu dus, tijdelijk weliswaar, een leeg canvas:
Kabelboom gelegd en 220 kabel weggewerkt.. Moet nog wel kijken waar ik 220V stopcontacten wegwerk..
Met het ontwerp voor de kast verder gegaan, en daar zijn onderdelen voor binnen gekomen.
Ook nog een heel ander idee voor een kast en ook daar zijn de componenten voor binnen gekomen
Wordt vervolgd..
(dus Jan, te veel gedaan om tijd te hebben om foto's te plaatsen

) gisteren tot 22:30 uur bezig geweest
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...