Inmiddels staat de transporter alweer op 450000 km

Ik heb het idee dat het wiel te ver naar achteren zit en tevens een beetje naar links lijkt te wijken. Verder als ik langs de bus kijk, lijkt het alsof ik redelijk wat "camber" heb.
De bus is voor nog laag (beetje te, stuiterd niet fijn over drempels) en achter staat hij op zijn tenen. Met ca 800 kilo in de bak staat de bus mooi vlak. De linker band is aan de binnenkant ook al tot op de nokken gesleten terwijl de buitenkant nog 6/7mm profiel heeft..
Nu heb ik even heel globaal gekeken wat het verschil tussen links en rechts is. Links krijg ik met veel moeite 1 vinger tussen de band en de bumper. Rechts met gemak 2 flinke vingers (wijsvinger voor de wijsneuzen :) ). Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit zo hoort aangezien de bus ook heel lichtjes naar rechts trekt (minimaal). Mijn bandenmaat is 205/65r16 voor de duidelijkheid.
Kan het zijn dat de draagarmrubbers af zijn? Of komt dat zelden voor?
Was vandaag bij een klant met een T5 Multivan automaat (moooooooie auto) en die had het erover dat het zou kunnen komen omdat de bus zo hoog staat waardoor de stand van de wielen vreemd kan lijken.
Wellicht is het niet helemaal helder omschreven, maar toch zou ik graag wat ideeen en/of tips van mede t4 rijders horen.
Groet Coen