Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

2 vraagjes

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kikker
Berichten: 465
Lid geworden op: 01 nov 2012, 19:44
Locatie: omg. Gorinchem

2 vraagjes

Bericht door kikker »

Zaterdag met klussen kwam ik erachter dat het water in de laadruimte druppelt.
Afbeelding

Het is precies op die rand van de onderstuk en bovenstuk van de dubbelcabine en druppelde helemaal op het eind tegen het hout aan.
Ik kon er niet achter komen waar het vandaan kwam.


Daarnaast de vraag of iemand weet waar je zulke toplampjes kan bestellen (of iets wat in de buurt komt).
Afbeelding
Ik ga volgende week een zonneklep plaatsen en ik zie er wel meer met lampjes in de zonneklep rijden.

Of zo iets.
http://www.flickr.com/photos/eplusm/3797937607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleine versie die bovenop zit.
Volkswagen Transporter 2.5 AJT TDI 115pk
ex Volkwagen Bora 2.0L
ex Hyundai Excel 1.3L
Coen220
Berichten: 362
Lid geworden op: 15 jan 2007, 10:29
Locatie: Delft

Re: 2 vraagjes

Bericht door Coen220 »

Ik kan je niet erg volgen Waar het lekt,
Maar als het van boven komt, moet je eens kijken of er nietslater op het dak is geplaatst wat kan lekken,Het zou eventueel ook een slecht sluitende schuufdeur kunnen wezen ?
En verder die lichtjes moet je even op internet zoeken bij een trukker schop bijvoorbeeld.
Zelf heb ik ze er wel eens af moeten halen bij een apk keuring
Sucses
mvg Coen220.
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: 2 vraagjes

Bericht door matje86 »

[quote="kikker"]

Daarnaast de vraag of iemand weet waar je zulke toplampjes kan bestellen (of iets wat in de buurt komt).
Afbeelding
Ik ga volgende week een zonneklep plaatsen en ik zie er wel meer met lampjes in de zonneklep rijden.

Of zo iets.
http://www.flickr.com/photos/eplusm/3797937607/" onclick="window.open(this.href);return false;
De kleine versie die bovenop zit.[/quote) te bestellen cq ff langs rijden chauffeurcafe joost in hazeldonk .nl of meer. belgie
http://www.joostshop.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false; ps de koffie is er nie duur
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
kikker
Berichten: 465
Lid geworden op: 01 nov 2012, 19:44
Locatie: omg. Gorinchem

Re: 2 vraagjes

Bericht door kikker »

Dan zullen we een keertje richting de bels rijden. Ik kon op internet nergens wat vinden.
Ik ken er 2 die met verlichting op de zonneklep rijden. Een met een Vivaro/traffic maar die heeft ze eronder zitten en vind ik van dichtbij geen gezicht. En eentje met een Vito alleen die heeft ze zelf beplakt met folie maar de folie begon binnen een jaar al los te laten. Ik heb alleen nog niet gehoord dat de verlichting eraf moest met apk.

Afbeelding

Op die groene cirkel is het. Schuifdeur zal ik eens voor kijken. Op het dak zit sinds gisteren alleen een 27mc antenne maar het lekte al voor ik die in het dak heb geboord. Dus daar kan het niet van komen.
Volkswagen Transporter 2.5 AJT TDI 115pk
ex Volkwagen Bora 2.0L
ex Hyundai Excel 1.3L
Coen220
Berichten: 362
Lid geworden op: 15 jan 2007, 10:29
Locatie: Delft

Re: 2 vraagjes

Bericht door Coen220 »

Op internet
Info@tevu.nl en of verkoop @tevu .nl
Truckwebshop.nl
Intertruck
Truck &autoaccessores , vrachtautoaccessores
Truckershop
Even zoeken moet toch lukken !
mvg Coen220
Gebruikersavatar
Jos M
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 okt 2011, 16:41
Locatie: West-Friesland

Re: 2 vraagjes

Bericht door Jos M »

Je moet eens goed naar je rubber zijduer kijken aan de bovenkant of deze nog goed is, bij mij is deze afgesleten en liep er water tussen de deur en het rubber, er moer een randje op zitten, een soort gootje, deze was bij mij verseten.
Zit al jaren voor mijn beroep uit het raam te kijken
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: 2 vraagjes

Bericht door matje86 »

Jos M schreef:Je moet eens goed naar je rubber zijduer kijken aan de bovenkant of deze nog goed is, bij mij is deze afgesleten en liep er water tussen de deur en het rubber, er moer een randje op zitten, een soort gootje, deze was bij mij verseten.
JUISSSSSST indien niks op het dak dan altijd de schuifdeurrubber of het schuifraam indien geplaastd :werkaanT4
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie