Ja wij doen het hier eest verwarmen met fohn en dan visdraad er achterlangs trekken
lijm verwijderen en een lapje was er over moet je eens kijkken hoe mooi hij dan is
heartbeat schreef:Ja wij doen het hier eest verwarmen met fohn en dan visdraad er achterlangs trekken
lijm verwijderen en een lapje was er over moet je eens kijkken hoe mooi hij dan is
Vandaag bij de spuiter geweest. Over 2 weken gaat de bus naar binnen, als er niks tussen komt haha. Is een kameraad dus vriendenprijsje..
Wel tot de conclusie gekomen dat de bestelde wielkastranden/verbreders voor geen meter passen. 10 cm te kort en vallen nog niet over de roest wat juist wel de bedoeling is grgr zonde van het geld.
RITC schreef:Vandaag bij de spuiter geweest. Over 2 weken gaat de bus naar binnen, als er niks tussen komt haha. Is een kameraad dus vriendenprijsje..
Wel tot de conclusie gekomen dat de bestelde wielkastranden/verbreders voor geen meter passen. 10 cm te kort en vallen nog niet over de roest wat juist wel de bedoeling is grgr zonde van het geld.
Is het dan zowieso niet verstandiger om er nieuwe randjes in te zetten ?
want ook onder je verbreders gaat de roest door , en heb je volgend jaar nog meer problemen.
Zit dagelijks in de roest-ellende , en weet dus hoe hard het kan gaan
Als die spuiter je kameraad is , kan hij dan ook niet even nieuwe randjes zetten?
Ik wil ze ook wel zetten , maar heb er nu nog even geen ruimte voor .
RITC schreef:Vandaag bij de spuiter geweest. Over 2 weken gaat de bus naar binnen, als er niks tussen komt haha. Is een kameraad dus vriendenprijsje..
Wel tot de conclusie gekomen dat de bestelde wielkastranden/verbreders voor geen meter passen. 10 cm te kort en vallen nog niet over de roest wat juist wel de bedoeling is grgr zonde van het geld.
Is het dan zowieso niet verstandiger om er nieuwe randjes in te zetten ?
want ook onder je verbreders gaat de roest door , en heb je volgend jaar nog meer problemen.
Zit dagelijks in de roest-ellende , en weet dus hoe hard het kan gaan
Als die spuiter je kameraad is , kan hij dan ook niet even nieuwe randjes zetten?
Ik wil ze ook wel zetten , maar heb er nu nog even geen ruimte voor .
mvg Arnoud
Het is wel de bedoeling om de roest te behandelen/ tegen te gaan. De randen zijn nog niet zo slecht dat ze vervangen moeten worden. Maar super mooi zal het niet worden, dus daarom dacht ik aan die randen.
Dat weet je wel met kameraden, kan wel een keertje, komt wel, hoef niet zoveel te kosten, sorry druk druk hahaha
Bandenspanning is afhankelijk of je veel vol of leeg rijdt.
Van mij mag de zomer komen haha, van het weekend een vw meeting hier in het dorp.
Haha klopt, blijft deze hoogte. Geen verlaging voor mij.
Ligt altijd wel gereedschap in de bus, maar dat is niet veel aan gewicht.
RITC schreef:
Welke bandenspanning kan ik het beste doen???
Heb nu 3,7 voor en achter 3,9
Volgens mij heb je er te veel inzitten zo, zelfs over de max. van de band.
Kijk even op de zijkant naar de kleine lettertjes. Daar staat een max. waarde in Psi en KPa (100 KPa = 1 bar).
Waarschijnlijk zal dat max. 44 of 51 Psi zijn, dus zo'n 3.0-3.5 bar. Rond de 3 bar zal zat voor zo'n lege bus + benzine motor.
Groeten, Dennis
97'er 2.5 B/LPG Surf-Camper (Rode) en 96'er 2.5 TDI Surf-Bus (Blauwe)