Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Niet te geloven gewoon

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Niet te geloven gewoon

Bericht door carl »

Dit weekend van zaterdag op zondag nacht mijn bus bekrast niet zo heel groot, en de auto van mijn vrouw van voor tot achter en ja dat ook nog maar ff aan twee kanten Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :gif :gif :gif en de achter klep ff JP in gekrast en ook op het raam en de spiegel er af gekikt.

polietie :alarm hahaha die doen er geen bal aan.

als ik de genne tepakken krijg is hij niet blij.
zal nog ff een foto bij doen
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

GV$%^&*()(*&^% :gif :gif :gif

echt neit meer normaal. waar staat JP voor dan? net je bus af. krijg je dit!. zwaar klote gewoon.

sterkte er mee frank
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

oh Carl...., wat een pech man.... :ie
Hoop dat alles snel weer goed komt voor je!!!

Heb ook ooit eens zo'n klojo gehad die mijn oude bus bekrast had, daar wordt je niet vrolijk van.....grrrr.... :muur

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ francisco:

bedankt man en ja waar jp voor staat weet ik ook niet heb het ook bij de polietie gemelt maar zij kunnen er ook niks mee.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Niels:

Vrolijk ben ik niet meer nee en het zal ook niet snel gebeuren.
Had de verzekering op gebeld maar kan het niet verhalen. ben wa + verzekert met de Golf lll alles kan wel behalfe vandalisme. grrrrrrrr

maet dus maar weer ff sparen, :huilen wilde net een afspraak maken voor mijn dubbele pijp :groteogen , moet nu maar ff kijkken wat wijs heid is.

:muur

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Racey
Berichten: 182
Lid geworden op: 27 apr 2007, 12:27
Locatie: Beverwijk

Bericht door Racey »

Kan het waarborg fonds niet wat voor je betekenen?

Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien dat je daar eens kan vragen?

Verder echt zuur van die schade, dat soort mensen mogen ze meteen opknopen! Succes met herstel!

Groetjes Ray
Afbeelding
- T2 Westfalia "Berlin" '75
- Kever '76
- T4 '99 (nr. 1025)
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

voglens mij kan dit idd wel veel doen. je moet kunnen aan tonen. bv je buurman. dat je daar onbeschadigd je bus heb neer gezet. en toen je terug kwam dat hij beschadigd was!. heb zo iets gelezen op het http://www.vw-club.nl of ergens op het opel forum...
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Bericht door Henk250 »

Ik leef met je mee,gisteren bij ons in de straat 7 spiegels van de auto afgeschopt.

:gif :gif :gif

Mijn vrouw was laaiend toen ze haar kapotte Arosa spiegel zag......

Ik speel niet graag voor eigen rechter,maar met dit soort dingen........................

"U kunt aangifte doen op het internet meneer" ,aldus de politie,onze beste vrienden.

:gif :gif :gif
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

j :ie gdv wat een klootzakken, snap niet dat lui niet met hun poten van andermans eigendommen kunnen afblijven :gif

zeker aangifte doen bij de :politie ALS ze dan iemand zouden pakken (yeah right) kun je aanspraak maken, zonder aangifte zeker niet.
Daarnaast zal er beter gereageerd worden als er meerdere aangiften uit de zelfde buurt komen.

Waarborgfonds kun je vergeten, die keren alleen uit als je kun aantonen of aannemelijk maken dat het een verkeersschade is, iemand die met een sleutel langs je auto loopt valt daar niet onder......


Kies je dit keer zelf een GOED schadebedrijf uit, zodat het in één keer goed gedaan wordt?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie