Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

cv probleem

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 727
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:21
Locatie: uden

cv probleem

Bericht door cowboy »

hallo mijn cv doet raar met de kou ging hij niet goed open bij het linker portier hij bleef op en neer gaan dus open dicht open dicht(alle deuren), dus aan de rechterkant openen dan maar en dit ging wel.
nu ging ik vandaag in mijn bus weg en hetzelfde,ik kom terug en wil hem op slot zetten doet niets het meer, geen een deur werkt met de cv.
Wat kan dit zijn(ik weet dat er een breuk in de rechterdeur zit waar ik naar moet kijken maar bij mijn weten alleen in de kabel van de binnenverlichting.)
De kabelboom van de linkerdeur heb ik vorig jaar al eens helemaal onerhanden gehad. :werkaanT4
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: cv probleem

Bericht door Harry 341 »

Doe je het met afstandsbediening of met de sleutel?
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 727
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:21
Locatie: uden

Re: cv probleem

Bericht door cowboy »

Hoi Harry met de sleutel de afstandsbediening werkte al niet toen ik hem kocht :zwaai
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: cv probleem

Bericht door Multivan Generation »

Met de sleutel geprobeerd aan de linkerkant/rechterkant?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: cv probleem

Bericht door Harry 341 »

Ja dat zegt ie....links ging niet rechts wel....en nu helemaal niet meer...gok toch op de linkerdeur.
Had het laatst ook,bleek het motortje van de rechterdeur.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 727
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:21
Locatie: uden

Re: cv probleem

Bericht door cowboy »

Nou Harrie ik zal eens kijken als ik de tijd kan vinden bij de linker motor, hij maakte op het laatst met de kou wel hele rare geluiden.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: cv probleem

Bericht door Harry 341 »

En dat had mijn rechtermotortje ook...lekker kreunen... :bonk
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 727
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:21
Locatie: uden

Re: cv probleem

Bericht door cowboy »

nou ik heb vandaag uit voorzorg de kabels in de deur aan de rechterkant maar een 20 cm vernieuwd (binnen verlichting deed het ook al een tijd niet meer) maar dit heeft het dus niet opgelost.
Maar verder gekeken was de zekering van de cv geklapt nieuwe erin en nog niets, alleen nu gaat hij constant open en dicht met de rechterdeur op slot blijvend. :ie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: cv probleem

Bericht door Multivan Generation »

Lijkt me een lam veertje in een slot..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie