Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Adres voor een distributieriem te laten vervangen

vragen over de T4
Plaats reactie
Geertvlasblom
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 mar 2013, 13:46
Locatie: Helmond

Adres voor een distributieriem te laten vervangen

Bericht door Geertvlasblom »

Hallo,

Wie van jullie weten een geschikt bedrijf of persoon om de distributieriem van mijn t4 2.5 tdi 1997 te laten vervangen in de regio zuid oost Brabant/ Nooord Limburg (woon in Helmond, werk in Venray)?

Hoor het graag

BVD Geert
Gebruikersavatar
vw_camper
Berichten: 641
Lid geworden op: 24 mei 2008, 13:06

Re: Adres voor een distributieriem te laten vervangen

Bericht door vw_camper »

Ik woon in Mierlo en ga naar de VW Garage in Oirschot, prima service. http://www.devwgarage.nl/
Na minder goede ervaringen met de VW dealers in de buurt ben ik daar terecht gekomen.
Groeten, Bert
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Adres voor een distributieriem te laten vervangen

Bericht door whizzi »

Mijn distririem+waterpomp+keerringen+defecte krukaspoelie van mijn '96 T4 2.5TDi zijn recentelijk vervangen door Garage Dick Verbakel.

Zonder die extra onverwachtte kosten van de keerring/krukaspoelie had hij de totaalprijs geschat op €650 in de BTW (dus alleen vervangen distri riem/spanrollen/waterpomp). Aardige man die zijn uiterste best doet om je niet nog een keer te zien :gekte (kortom, hij repareert alles gewoon goed zonder dat je 2 dagen later nog terug moet).

Hij communiceert ook erg prettig trouwens, hij belt wanneer hij problemen tegenkomt en overlegd alles. Ook als je gewoon de garage binnenloopt om je bus te bekijken, dan laat hij exact zien hoe en wat ;)
Afbeelding

Hij zit trouwens achter een benzinestation en veel dichterbij vanuit Mierlo kun je niet komen denk ik ;)

(Ik woon dus schuin achter deze garage in die buurt (Kroon) )
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Gebruikersavatar
Bart H
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 apr 2013, 09:25
Locatie: Eindhoven

Re: Adres voor een distributieriem te laten vervangen

Bericht door Bart H »

Een beunhaas had ik gevraagd en die vroeg 552,50 hij heeft behoorlijk wat VW ervaring/verstand

Omgeving Nuenen

Voor meer info pm
2.5 TDI 102pk bj 2003 --》in ombouw fase naar camper
Plaats reactie