Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Spuiter in de buurt van 's-Hertogenbosch

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
surfgear
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:24
Contacteer:

Spuiter in de buurt van 's-Hertogenbosch

Bericht door surfgear »

Ik weet nu al een spuiter in R'dam en Amersfoort, maar zijn er ook nog mensen die in de buurt van 's-Hertogenbosch een goede/voordelige spuiter weten te vinden? Ik zou eventueel mijn hele bus willen spuiten en een deuk aan de zijkant verwijderen.

Ik hoop alleen dat dit rond de 1000 euro kan kosten, of is dat onhaalbaar?

groet,

mattijs
Gebruikersavatar
henk106
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:01
Locatie: Hoogvliet T4

Bericht door henk106 »

alleen met knoeiwerk voor die prijs
hele bus overspuiten zonder dat de ruiten eruit gaan en zonder schade reparatie is al 1250 euro
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

bent voor een bus ongeveer 2300,- kwijt
en dan is het echt goed koop in Hedel zit een goede sputierij. man houd ech van z'n werk en heeft de wagen van me broer ook gespoten (astra-f X edition) adres ff opzoeken:
0646357894
0735949805
Piotrowski autoschade & spuiterij
parelleweg 9b
5321 JA Hedel
Gebruikersavatar
surfgear
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:24
Contacteer:

Bericht door surfgear »

Oke,

Tja, dat verhaal van die Turk bleef in mijn hoofd hangen, en dat was ongeveer 1250 euro voor Ernst, maar dat was alleen de zijkanten.

Shit zeg, ik vind 2000+ eurie toch wel een hoop geld, maar als je daaronder knoeiwerk hebt kun je het beter niet doen, lijkt mij.

Ik heb een deuk van de vorige eigenaar voor het linker achterwiel zitten in de zijkant (paaltje niet gezien). Ik zou natuurlijk alleen dat gedeeltek kunnen laten spuiten. Verder zijn er een paar roest plekjes die ik weg wil werken, een bij het raam van de bestuurder en op rand waar de slotplaat in ligt op de bodem. Het is een surfbus en zoutwater is niet goed voor metaal, dat blijkt maar weer eens.

Oke, sparen dus of genoegen nemen met reparatie werk!
Plaats reactie