Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

MV koplampen beter of alleen mooier?

vragen over de T5
Plaats reactie
Marten Hoffmann
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jul 2007, 08:41
Locatie: Amerongen
Contacteer:

MV koplampen beter of alleen mooier?

Bericht door Marten Hoffmann »

Dag T5-ologen,

Ik loop erover te denken om de gewone koplampen van mijn T5 te vervangen door Multivan-lampen (ja, ondanks de verhalen over inbranden en zo ..... ). Dit zou ik vooral doen omdat ik ze mooier vind. Heb ik voor mijn wederhelft nou ook nog de smoes dat ze meer licht geven of is dat niet zo? :love
Met vriendelijke groet,
Marten | T5 2008 130 pk enkele cabine | www.tandemclub.nl
Gebruikersavatar
jan uit belgië
Berichten: 228
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:35
Locatie: Lovendegem (belgië)
Contacteer:

Re: MV koplampen beter of alleen mooier?

Bericht door jan uit belgië »

Marten Hoffmann schreef:Dag T5-ologen,

Ik loop erover te denken om de gewone koplampen van mijn T5 te vervangen door Multivan-lampen (ja, ondanks de verhalen over inbranden en zo ..... ). Dit zou ik vooral doen omdat ik ze mooier vind. Heb ik voor mijn wederhelft nou ook nog de smoes dat ze meer licht geven of is dat niet zo? :love
smoes of geen smoes het staat gewoon beter..... :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen :klappen
Gr..............JanT5-30
jeffrey194
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 jun 2007, 22:24
Locatie: Leerdam

Bericht door jeffrey194 »

Over sommige dingen moet je je wederhelft niet inlichten whahahaha.
Maar de multivan koplampen met bijv de bleuvision koplampen erin geven een mooi lichtbundel. Dat kan ik niet over t5 koplamp zeggen want daarin heb ik ze nooit gehad whahahaha.

Succes gr jeff
Gebruikersavatar
mettesboy
Berichten: 692
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:54
Locatie: Olen België

Bericht door mettesboy »

en kan je dat zo maar?

ik vroeg gisteren aan de dealer om mistlichten na te plaatsen.
Dat gaat je flink wat kosten want dan moet er een andere lichtmodule in etc...
ivm de canbus

tenzij ik ze rechtstreeks aansluit op de batterij met een schakelaar in dashboard.

heb transporter met multivan neus (maar wel gewone koplampen ) en die koplampen geven naar mijn mening weinig licht. Kan je er geen betere pitjes insteken zonder alles uit te bouwen?
jeffrey194
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 jun 2007, 22:24
Locatie: Leerdam

Bericht door jeffrey194 »

Ja dat kan zomaar de multivan koplampen inbouwen duren circa 4 uurtjes lampjes er vooraf inzetten.
Zet je lampjes in je t5 koplampen 5 min alleen moet je ff kijken moet je volgens mij H4 koplampen hebben van bleu vision wat het effect is weet ik niet maar het kan wel gewoon.

Succes gr jeff
Plaats reactie