Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
weer de claxon
weer de claxon
En ja hoor...weer naar de kl......hebben daar meer mensen last van?
Heb zowat elk jaar nieuwe toeters nodig...zitten ook op een rotplek...die kap die eroverheen zit helpt ook niet.
Net even een paar goede onder een BMW sloper vandaan gehaald....mooi geluid..en lekker goedkoop voor 5 euro de set.
nou nog een mooi plekkie zoeken...
Heb zowat elk jaar nieuwe toeters nodig...zitten ook op een rotplek...die kap die eroverheen zit helpt ook niet.
Net even een paar goede onder een BMW sloper vandaan gehaald....mooi geluid..en lekker goedkoop voor 5 euro de set.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: weer de claxon
Waarom moet je nou altijd naar jonge vrouwen toeteren.Harry 341 schreef:En ja hoor...weer naar de kl......hebben daar meer mensen last van?
De bekeuring voor onnodig toeteren bedraagt in 2014: € 90

Ja dan gaat ie een keer stuk

Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Ik heb er een extra wielrennerverschrikker (lees luchthoorn) in zitten.
Volkswagen Transporter 2.5 AJT TDI 115pk
ex Volkwagen Bora 2.0L
ex Hyundai Excel 1.3L
ex Volkwagen Bora 2.0L
ex Hyundai Excel 1.3L
Mijn claxon was destijds bij APK ook stuk (niet gecheckt
), garage heeft toen een imitatie ding erop geschroefd.
Het chroom ging al na een paar weken roesten. Binnen een jaar helemaal rot.
Toen heb ik een OEM exemplaar geplaatst en het spatbordje, dat stuk was, ook vernieuwd.
Ik had me voorgenomen als het nog een keer stuk zou gaan dat ik hem naar achter de grille verplaats.
Maar afkloppen, is al weer een paar jaar geleden en tot op heden blijft het heel.
Odorf

Het chroom ging al na een paar weken roesten. Binnen een jaar helemaal rot.
Toen heb ik een OEM exemplaar geplaatst en het spatbordje, dat stuk was, ook vernieuwd.
Ik had me voorgenomen als het nog een keer stuk zou gaan dat ik hem naar achter de grille verplaats.
Maar afkloppen, is al weer een paar jaar geleden en tot op heden blijft het heel.
Odorf
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
- arjanzevenaar
ik heb bij een winkel voor boten en zeilboten een boot-hoorn gekocht voor 20 euro die ook op boten wordt gemonteerd, lijkt mij dat deze toeters iets meer kunnen verdragen dan auto claxons.
ik heb nog maar een setje nieuwe gemonteerd in 12 jaar.maar ik heb ze wel direct met de openningen naar beneden gezet.ook direct toen hij nieuw was .zo loopt alle vuiligheid en water eruit wat er per ongeluk inkomt
ik heb hem ook al een paar keer stuk gehad, heb nu de claxon achter de grill geplaats, blijft mooi schoon en roest niet weg en geen storing meer! 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Ik rij nog met de originele.ailko vos schreef:ik heb nog maar een setje nieuwe gemonteerd in 12 jaar.maar ik heb ze wel direct met de openningen naar beneden gezet.ook direct toen hij nieuw was .zo loopt alle vuiligheid en water eruit wat er per ongeluk inkomt
en heb ook dit:
gedaan..maar ik heb ze wel direct met de openningen naar beneden gezet.ook direct toen hij nieuw was .zo loopt alle vuiligheid en water eruit wat er per ongeluk inkomt
Omlaag zetten heeft bij mij niet geholpen...ik zet ze nu achter de onderste gril....maar dus wel met de hoorn omlaag..
En in ieder geval niet meer bij het voorwiel..

En in ieder geval niet meer bij het voorwiel..
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Harry,
maak anders een een foto van hoe het bij jou nu bij deze bus zit?
Wellicht heb ik een afdekplaatje meer? --> 2003 bus..
maak anders een een foto van hoe het bij jou nu bij deze bus zit?
Wellicht heb ik een afdekplaatje meer? --> 2003 bus..
- Multivan Generation
- Contacteer:

wellicht heb je er wat aan?
Heeft die een E-keur voor weggebruik?arjanzevenaar schreef:ik heb bij een winkel voor boten en zeilboten een boot-hoorn gekocht voor 20 euro die ook op boten wordt gemonteerd, lijkt mij dat deze toeters iets meer kunnen verdragen dan auto claxons.
- arjanzevenaar
Ik heb geen idee, hij is er niet op afgekeurd voor de APK.
Peter,voorzover ik kan zien heb ik dezelfde kap...
Laatst gewijzigd door Harry 341 op 18 jan 2014, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een luchthoorn bij de accu hangen.
Het is een compacte truckhoorn, werkt prima. Zit daar wel mooi, zal wel iets gedempt worden, maar dat is jammer dan, zo vaak gebruik je dat ding toch niet...
mvg Rick
Het is een compacte truckhoorn, werkt prima. Zit daar wel mooi, zal wel iets gedempt worden, maar dat is jammer dan, zo vaak gebruik je dat ding toch niet...
mvg Rick