Stukkie rijden en er vervolgens achter komen dat de remmen licht blijven hangen

Euh, hellup?
Denk jij dat de remmen blijven hangen door een schakelaartje ?Egbert&Manon schreef:Mogelijk is je remlichtschakelaar bij het pedaal losgeschoten of beschadigd.
Egbert
Welke remmen blijven hangen ? Vooraan of achteraan ? Welke remleidingen heb je vervangen ?peter1104 schreef:Ik heb vanmiddag 2 nieuwe remleidingen gemonteerd omdat deze afkeur waren door roest. Eerst de olie eruit gepompt en vervolgens 2 nieuwe stukkies koper ertussen. Daarna de boel gevuld, doorgespoeld en ontlucht.
Stukkie rijden en er vervolgens achter komen dat de remmen licht blijven hangen![]()
Euh, hellup?
Hahahaha,Pascal-141 schreef:Denk jij dat de remmen blijven hangen door een schakelaartje ?Egbert&Manon schreef:Mogelijk is je remlichtschakelaar bij het pedaal losgeschoten of beschadigd.
Egbert![]()
Een stukje op gezocht met het oog op remleidingen,peter1104 schreef:Ik heb vanmiddag 2 nieuwe remleidingen gemonteerd omdat deze afkeur waren door roest. Eerst de olie eruit gepompt en vervolgens 2 nieuwe stukkies koper ertussen. Daarna de boel gevuld, doorgespoeld en ontlucht.
Stukkie rijden en er vervolgens achter komen dat de remmen licht blijven hangen![]()
Euh, hellup?
Daarom vroeg ik dus al of hij abs heeftMultivan Generation schreef:Heb je bij het ontluchten het contact aangehad dit in verband met de ABS pomp.?