Ik denk dat je voor luchtbedden een andere pomp wilt hebben als voor banden.
Een bandenpomp moet een druk van 4 bar kunnen maken.
Dat kan doordat een bandenpomp een kleine slag maakt (is meestal een zuigerpomp).
Een luchtbed heeft juist veel volume nodig bij een lage druk (meestal een "vaanpomp" met een "slakkenhuis").
Beide pompen maken veel lawaai. De ene door de hoge druk, de andere door het hoge toerental.
Je zou misschien kunnen kijken naar een (dure) compressor zoals een tandarts gebruikt.
Die zijn relatief stil (nog steeds 70-80 dB) en hebben een klein reservoir (meestal voor 6 - 10 bar).
Worden ook wel voor airbrush gebruikt.
Of dit op een (lichte?) omvormer kan draaien weet ik eigenlijk niet.
Zoek op o.a. "Jun-Air".
Of
zoiets van MP, en dan ergens in een kast (links-achter onderin) inbouwen..
Of je maakt een verloopstuk vanaf de auto-uitlaat (doen ze ook om hefkussens op te blazen), maar dat is misschien niet goed voor je luchtbed?
Voorlopig blijf ik de luchtbedden met de hand doen (dubbelwerkend, 4 liter per slag), en de banden doe ik thuis met de compressor.
Mijn T5 Caravelle is inmiddels ingeruild op een Passat.