Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vragen T4 camper

vragen over de T4
Plaats reactie
havo
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 jul 2014, 21:40

vragen T4 camper

Bericht door havo »

Een paar vragen over mijn T4 camper uit 1992:

Op de display verschijnt niet het symbool voor het afvalwater. Is dit normaal of verschijnt dat symbool alleen als
de tank vol is? Ik heb eerder al zitten stoeien met het niet verschijnen van een stekker symbool bij aansluiting
op walstroom, maar dit probleem lijkt opgelost. Dit symbool verschijnt nu namelijk zeer regelmatig wel op het
display, maar kan evenzo goed plotsklaps toch weer verdwijnen; misschien moet ik dat toch zoeken bij de stekkerdoos
op de bus.? Hetwordt nog gekker nu ook het display wel verlicht wordt bij aanraking van een toets, terwijl dat daarvoor
niet het geval was. Misschien het een en ander toch in het display zelf zoeken?
Een andere vraag gaat over de adapter van de omnistor luifel.Tijdens de vakantie heeft zich in de nacht met heel veel
regen een enorme hoeveelheid water in het zeil gevormd (we hadden de luifel veel te horizontaal staan) en de bevestigings
bouten er aan een kant uit de bus getrokken. Hoe herstel je zoiets? Moet je bijvoorbeeld de binnenkant bij het plafond
demonteren of zijn dit speciale bouten met een soort uitslaande plug ?
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: vragen T4 camper

Bericht door Pascal-141 »

Het vuilwatersymbool gaat inderdaad alleen op het scherm komen als de tank vol zit.
En dat de display alleen oplicht wanneer je aan een toets komt is bij mij ook .
Het stekker symbool dat af en toe maar op de display komt wanneer de auto aan de stekker hangt is niet normaal , ik zou toch even gaan uitmeten vanaf de westfalia stekker in de flank tot bij de transfo/omvormer , misschien heb je wel ergens een slecht contact...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie