Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

alarm

vragen over de T4
Plaats reactie
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

alarm

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Op marktplaats hebben cdv met alarm te koop helemaal compleet met klap sleutel en schuifdeur contacten voor de prijs van 103,95 incl Btw en bezorging is het wat of is het niks.Heeft iemand hier ervaring mee. :ie
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

geen ervaring mee. maar is het systeem wel goed gekeurd? want anders heb je er nog niks aan.
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Geen gekeurd alarm maar dat hoef ook niet het gaat erom dat de deuren samen open gaan rondom.
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik weet niet wat je met "er niks aan hebben" bedoeld, maar een goedgekeurd alarm wordt door de verzekering ook alleen maar geaccepteerd als het door een erkend inbouwer is ingebouwd met certificaat (scsm), anders kun je goedgekeurd alarm hebben wat je wil maar ziet de verzekering het gewoon als geen alarm ingebouwd.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

ik wil niet verkeerd over komen. maar bij inbouw van een alarm. is 9 van de 10x vereist dat dit bij een inbouw station gedaan word.

ik heb het zelf namelijk ook in gebouwd gewoon van carpoint werkt goed niks mis mee. maar tijdens een storing had ik geen garantie
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

die ervaring heb ik zelf niet, scheelde misschien dat ik vaak kocht bij de boschdienst waar ik de alarmen kocht (GT-alarm) maar één keer een foutje erin gehad, en dat is meteen opgelost door de centrale unit te vervangen.

Maar ik betwijfel of je bij zo'n alarm van 100 euro via marktplaats uberhaupt wel op garantie mag rekenen.

En een inbouwstation is niet per definitie een scsm-gecertificeerde inbouwer
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

idd. voor 100,- kunje toch wel enigzins kwaliteit verwachten. en als je het alarm toch alleen als cv gaat gebruiken, (wel met alarm functie etc) . denk ik er nu toch wel anders over. gewoon doen!. :lach
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

alarm

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Nou ik heb het besteld compleet met alarm en cdv met motortjes en de bedrading.Ik heb hem ingebouwd maar stelt mij niet teleur.Een keer op je dikke sleutel drukken en het alarm gaat erop en de deuren dicht.Jaja dikke sleutels erbij .En als je wegrijdt gaat naar een keer remmen de deuren op slot tegen carjacking en als je stopt en zet het contact uit gaan de deuren van het slot.Leuk toch voor dat geld.En trouwens in heb geen inbouwstation nodig ik heb zelf altijd alarmen in gebouwd met certificaat.Geen probleem.Gr Glenn :klappen
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

netjes en van harte :D:D.

maby een tip.

tijd terug had ik gelezen als een auto te watergaat (niet de bedoeling haha) kan het gebeuren dat de cv op slot springt of zelfs niet meer open gaat. enigste oplossing hier voor is de unit in een waterdicht doosje te bouwen. zo dat het water er niet bij ka komen.

grt

frank
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Ik heb geen elektrische ramen dat scheelt kan er toch meestal wel uit.En daar waar ik woon zie ik niet zoveel water.En ik kan de deuren altijd met de afstandsbediening openen.En onderwater komen we niet.Gr :bifun :bifun :bifun
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

dat scheelt ook weer :P haha
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Als ik het goed in de gaten heb kom jij uit Hedel,we staan de maand september in Panningen bij jou in de buurt met de caravan.Misschien spotten we mekaar.Gr Glenn :groteogen
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

hoe weet jij dat :P haha. idd kom uit Hedel ;).

maby zien we elkaar nog wel zwaaie ;)
Plaats reactie