Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuw, Bearlock voor T4 met project Zwo (en (T1 en T2)

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan 792
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 feb 2007, 13:27
Locatie: Regio Leiden

Nieuw, Bearlock voor T4 met project Zwo (en (T1 en T2)

Bericht door jan 792 »

"Bearlock slot"
Enige tijd geleden heb ik nog via het "oude" forum gevraagd naar mensen die ervaring hadden met het inbouwen van een Bearlock slot in een T4 met een "Project Zwo" console.
Ik kreeg hier wel wat reacties op maar niemand die hier ervaring mee had. Wel vragen als ik wat meer informatie had om dit te laten weten. Hierbij dus mijn antwoord!
Achteraf was het logisch dat ik hier geen reactie op kreeg! Doordat ik contact had gezocht met de importeur Nederland, bleek uiteindelijk dat deze blokkering voor dit model nog niet ontwikkeld was!!!
Om een héél lang verhaal kort te maken, na een intensieve 'brainstorming' en perfecte samenwerking met Dhr. van Os is er uiteindelijk een prachtig Bearlock slot voor mijn T4 met een Project Zwo console ontwikkeld.
In heb in het forum diverse stukjes en negatieve reacties van mensen gelezen over een evt. probleem met hun Bearlock.
Mijn ervaring met Franklin van Os en zijn vrouw Aukje is, dat deze gedreven mensen, met hart en ziel dit bedrijf runnen en aan alle kanten proberen om voor elk type auto en probleem een oplossing te zoeken!
Ik kan mij dus niet voorstellen dat als er contact wordt opgenomen met de importeur Nederland, Franklin van Os, over een vraag of probleem, dat dit niet héél correct wordt opgelost.
Ik heb hier verder geen belang bij maar nogmaals ik ben uitstekend behandeld en tot nog toe een uiterst tevreden Bearlock gebruiker.
Als ik op de Weetje Wellers site zie hoe vaak er nog een "Bussie" gestolen wordt ben ik toch wel héél er blij met mijn Bearlockje!!! Het geeft mij toch wel een héél prettig gevoel dat er nog niet één officieel Bearlockslot gekraakt is!!!!
Ik geef mijn geld dan liever uit aan "iets" waarin ik nog steeds met plezier kan rijden en tegenaan kan kijken, dan een lege plek voor de deur waar mijn troetelkind stond "mooi" te wezen !!!!
Dus wie nog interesse of een probleem heeft, aarzel niet maar neem contact op via: de bearlock site

Met vriendelijke groet,
Jan 792

Voor de geïnteresseerden? Inmiddels is er nu ook een Bearlockslot ontwikkeld voor een T2 en T1 met vlakke vloer!
VUT MET PLEZIER, RIJ Twee "VIER"
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Henk Peter 856 »

Hoi, bedankt voor de informatie ! Hoeveel euro was je hiervoor kwijt ?
We hebben een T4 California ok met een projectzwo console.
Heb je er ook een foto van ?
Gebruikersavatar
jan 792
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 feb 2007, 13:27
Locatie: Regio Leiden

Bericht door jan 792 »

Henk Peter 856 schreef:Hoi, bedankt voor de informatie ! Hoeveel euro was je hiervoor kwijt ?
We hebben een T4 California ok met een projectzwo console.
Heb je er ook een foto van ?
Henk Peter,
Had je genoeg aan de info?

De foto''s staan nu inmiddels bij Tips en Trucs : "Bearlock sloten " ! :klappen
Groeten,
Jan 792

[/quote][/code]
VUT MET PLEZIER, RIJ Twee "VIER"
Gebruikersavatar
Henk Peter 856
Berichten: 777
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:04
Locatie: Nunspeet

Bericht door Henk Peter 856 »

Prima, bedankt voor de informatie !
Gebruikersavatar
jan 792
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 feb 2007, 13:27
Locatie: Regio Leiden

Bericht door jan 792 »

Henk Peter 856 schreef:Prima, bedankt voor de informatie !
Voor de geïnteresseerden met Project Zwo console , Bearlock maakt er -voorlopig- even een "aanbieding" van ....>> 296,- Euri & 41,- voor bodemplaten van 5mm dik gepantserd hard staal. Dit is incl. BTW!
Maar, is excl. inbouwen, = ± € 100,00 a 125,00.

Jan 792
VUT MET PLEZIER, RIJ Twee "VIER"
Kees 128
Berichten: 511
Lid geworden op: 22 jan 2007, 21:35
Locatie: De Steeg , parel v. Gelderland
Contacteer:

Bericht door Kees 128 »

Jan 792 .

Ik heb gisteren effe op hun site gekeken en in een mailtje info gevraagd , binnen een mum van tijd een leuke mail terug met uitleg en foto's .
Lijken mij idd ook zeer vriendelijke mensen , dat kan je aan het mailtje al zien .
In iedergeval ga ik er ook maar 1 laten monteren , kan in Duiven dus lekker dichtbij .
Ik word toch een beetje droevig als ik lees hoeveel bussen en gestolen worden hier dicht aan de grens . :alarm

Mag ik hier eigenlijk wel komen met m'n T5 ?
Groet Kees
Afbeelding
Gebruikersavatar
zuid748
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jan 2007, 21:48

Bericht door zuid748 »

hier staat ook nog een stukje over die sloten en die doen ze ook inbouwen!!

http://www.bus-tuning.nl/index.php?opti ... &Itemid=26

gr zuid748
T4 2.5 TDI 1997 verkocht
T4 2.5 TDI 2002 verkocht
T5 2.5 TDI 2005 total los
T5 2.5 TDI 2006 verkocht
T5 2.5 TDI 2004 verkocht
T5 2.0 TDI 2010 verkocht
T4 2.5 TDI 2002 rood
T5 2.5 TDI 2007 grijsblauw
T5 2.0 TDI 2011 zilver
T5 2.5 TDI 2004 wit
Plaats reactie