Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vraag over omkeuring Bus naar camper

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hoi Chris, welkom terug!
Als je je auto als personenbus wilt laten keuren, dan moeten in ieder geval alle beoogde zitplaatsen (met een gordel) in de auto gemonteerd zijn, want die moeten op het kenteken vermeld worden. Voor besparing op gewicht kan je de afwerking wel na de keuring doen.
Voor berekening van de BPM kijk eens op de site van de belastingdienst of op autobelastingen
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
chrisx1974
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2007, 20:01
Locatie: Vlissingen

Bericht door chrisx1974 »

Dirk/970 schreef:Hoi Chris, welkom terug!
Als je je auto als personenbus wilt laten keuren, dan moeten in ieder geval alle beoogde zitplaatsen (met een gordel) in de auto gemonteerd zijn, want die moeten op het kenteken vermeld worden. Voor besparing op gewicht kan je de afwerking wel na de keuring doen.
Voor berekening van de BPM kijk eens op de site van de belastingdienst of op autobelastingen
hey hey...

ja bedankt voor je info.. voor zover was ik er al wel achter... ik wil bedragen horen haha.... ga dan maar eens langs dealer in VW in de buurt.... en of anders naar de douane...
verder is de inrichting kwa panelen nu al volgens mij multivan... zowel de bodem als de zijkanten en de hemel. ik vermoed een kwestie van de stoelen monteren in de daarvoor bestemde glijers in de vloer die er nu in zit...

grtjs chris
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Om achter de nieuwwaarde van je bus te komen kan je ook een mailtje sturen naar info @ pon.nl met vermelding van het kenteken. Die kunnen dat precies opgeven.
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Oskar 725
Berichten: 2214
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:59
Locatie: Asperen

Bericht door Oskar 725 »

Kijk Dirk,
dit was nu waar ik naar zocht, dank je wel. :happy :jumpklap
Groet, Oskar.
Plaats reactie