Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Taxatie van mijn T4 waar?

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue Thunder 505
Berichten: 156
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:16
Locatie: Almere

Taxatie van mijn T4 waar?

Bericht door Blue Thunder 505 »

Voor de scheiding, die nog steeds niet afgerond is :muur , heb ik een taxatie nodig van mijn T4. Welke dealer kan dit voor mij opmaken?

Fred
http://www.automake-up.nl

TALENT CONTROLS POWER
JJ@
Berichten: 1125
Lid geworden op: 13 jun 2007, 18:35

Bericht door JJ@ »

vraag je verzekerings agent van de auto polis.
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

volgens mij heb je gewoon een waardebepaling nodig... kortom... een dealer moet een verklaring aan je willen geven wat jouw auto nu ongeveer waard is.

Als dat volgens iemand niet conform de werkelijke waarde is kan het zijn dat je nog een waardebepaling bij een andere dealer nodig hebt.

Ik denk niet dat je een echte taxatie (kost al snel 500 a 700 euro) nodig hebt hiervoor,

Heb je de bus bij een dealer in onderhoud? laat daar dan even een verklaring over de waarde van je auto opstellen en je bent waarschijnlijk klaar op dit punt.

Succes met de scheidng verder
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Bericht door olle griese »

Als je hem zelf wilt houden zou ik gewoon van de (inruil) dagwaarde uitgaan.
Lijkt me voor jou het gunstigst maar voor alle 2 eerlijk.
Een verzekeringsmaatschappij kan hem idd taxeren (meestal gratis) maar dan word hij vrij hoog getaxeerd. (weet ik uit eigen ervaring)
Gebruikersavatar
rob80
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 aug 2007, 17:20
Locatie: Maasland
Contacteer:

Bericht door rob80 »

aan jouw onderschrift (http://www.ikwilmijnkinderenzien.nl) zie ik dat het voor jou ook klot* is... Ken het gevoel.

Ik ben trouwens bij mijn scheiding mijn net opgeknapte Saab 900 in zeer mooie staat kwijtgeraakt aan m'n ex... 2 weken erna was hij voor 200 euro verkocht. Was nog niet getaxeerd.
Plaats reactie