Ik lees op JD-engineering site dat als je gaat chippen dan 140PK hebt




Dat is 55,7 PK meer

Gezocht op


Roetfilter kan ikzelf wel leegmaken.
En aandrijflijn moet ook geen problemen geven (??)
Maar is er een weetjeweller die dit al heeft gedaan ?
Er zijn meerdere WJW-ers die met een gechipte 1.9tdi rondrijden hoor Henk, en dat is een heel betrouwbare motor die de extra pk's goed kan verdragen .Henk-1 schreef:Ik rij rond in een 1.9TDI 62kW = 84,4 PK met 125000km op de teller.
Ik lees op JD-engineering site dat als je gaat chippen dan 140PK hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 55,7 PK meer![]()
Gezocht op![]()
kilometerstand is geen probleem.
Roetfilter kan ikzelf wel leegmaken.
En aandrijflijn moet ook geen problemen geven (??)
Maar is er een weetjeweller die dit al heeft gedaan ?
Bij Tunex gechipt tot 151 pk ?Ramazan schreef:Ik heb ook een 84pk tdi. Gechipt bij Tunex naar 151pk. Tot nu toe rijd hij super en geen enkel probleem. Kat heb ik ook leeg gemaakt.
De 84pk is eigenlijk een geknepen 102pk blok vandaar die enorme pk winst.
@Henk:Henk-1 schreef:Ik rij rond in een 1.9TDI 62kW = 84,4 PK met 125000km op de teller.
Ik lees op JD-engineering site dat als je gaat chippen dan 140PK hebt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 55,7 PK meer![]()
Gezocht op![]()
kilometerstand is geen probleem.
Roetfilter kan ikzelf wel leegmaken.
En aandrijflijn moet ook geen problemen geven (??)
Maar is er een weetjeweller die dit al heeft gedaan ?
jan2009 schreef:Hou je ook nog in gedachten dat de overheid aanstuurd op een apk afkeur bij een verwijderd (dpf) roetfilter.
http://www.automotive-werkplaats.nl/ond ... -voorkomen
Multivan Generation schreef:@ Henk,
even langs EPS, die hebben die pijpen zo liggen![]()
Groet Peter