Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Fabriek alarm

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Fabriek alarm

Bericht door jacobsentertainment476 »

Mensen,

Al een tijdje heb ik een storing in mijn alarm, ik kwam er achter dat de auto op alarm ging en ik de hoorn niet hoorde en wel de knipperlichten zag knipperen. Nadat ik een nieuwe hoorn gemonteerd had en het storinggeheugen gewist en de hoorn getest had kwam de storing gewoon weer terug. :muur

Storing code:
01134 - Alarm horn (H12)
77-00 Internal Supply voltage

Iemand een gouden tip ?
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Fabriek alarm

Bericht door Oviivo »

hmmm, geen verband met je PDC?


Ik heb ooit eens mijn achteruitrijlampjes vervangen door LED en toen bleef de navigatie continu de achetruitrijcamera tonen. Schakelde niet meer terug. Massa probleem veroorzaakt door de LEDS (minder spanningsval).

Dit soort storingen komen in mijn ervaring niet alleen en vaak is er een eenvoudige maar lastig vindbare oorzaak.
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
De_Vermeulen
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 apr 2015, 17:09

Re: Fabriek alarm

Bericht door De_Vermeulen »

Oviivo schreef:hmmm, geen verband met je PDC?


Ik heb ooit eens mijn achteruitrijlampjes vervangen door LED en toen bleef de navigatie continu de achetruitrijcamera tonen. Schakelde niet meer terug. Massa probleem veroorzaakt door de LEDS (minder spanningsval).

Dit soort storingen komen in mijn ervaring niet alleen en vaak is er een eenvoudige maar lastig vindbare oorzaak.

Had dit ook met de led van achteruitrijlichten, heb de leds vervangen door goede canbus leds en probleem was weg
Greetz
Gebruikersavatar
jacobsentertainment476
Berichten: 803
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:48
Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
Contacteer:

Re: Fabriek alarm

Bericht door jacobsentertainment476 »

Ik zat er ook al even aan te twijfelen of het verband met elkaar had, en ik heb al heel wat schema's door gespit om te kijken of ze ergens een zelfde massa of dergelijke benutten. Maar de PDC storing is er al een behoorlijke tijd en die van het alarm weet ik eigenlijk niet omdat die niet zo vaak afgaat weetjewel
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Oviivo
Berichten: 2365
Lid geworden op: 15 aug 2012, 14:43

Re: Fabriek alarm

Bericht door Oviivo »

Heb je de laatste tijd iets aangepast in je auto? Bijv. radio, lampjes ofzo ... Je bent zelf erg handig, ik probeer slechts mee te denken :winter
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Plaats reactie