Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

oke bus staat thuis

vragen over de T4
Plaats reactie
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

oke bus staat thuis

Bericht door daimen »

oke vandaag de t4 opgehaald bus wil niet in de vrij bolletjes gesmeerd heeft niet geholpen zit een nieuwe bak onder dus waarschijnlijk moet dit afgesteld worden morgen even bij de garage langs,maar de bus stond in larvik en ik woon 130km verderop dus er was maar een oplossing en dat is slepen, dus zo gezegd zo gedaan ik in de bus en zoon ervoor met auto :ikrij gelukkig draaide de moter dus ik dacht laat de moter lopen onder het slepen krijg ik het niet koud (het is hier -9)maar ik had het harstikke koud kachel werkte niet waarschijnlijk omdat de moter stationair liep dus moter kwam niet op temperateur en dan is het echt koud :winter gelukkig niet aangehouden door de :T4politie reed op zomerbanden .
bus is grijs van kleur bijna geen roest 4x4 2.4 diesel van 1994 en 300126 op de teller dus net ingelopen stoelen zijn niet versleten dus ik mag niet klagen.
fotos komen deze week en ik moet stikker t4 bestellen :wjw


hallo ik kan een t4 van 1995 kopen met 300000 op de teller maar de eigenaar verteld dat de auto niet schakeld zit vast in de 5 versnelling wat kan dit zijn. :werkaanT4
Laatst gewijzigd door daimen op 21 nov 2015, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33915
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: 5 versnelling

Bericht door Multivan Generation »

Koppeling die niet vrij komt, schakelbolletje kapot, zijn zo maar een paar dingen waar ik zo op kom.
Heveltje boven op de bak weg.
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: 5 versnelling

Bericht door daimen »

oke bedankt peter
hoor van de eigenaar dat met ingetrapte koppeling de auto rolt niet met ingetrapte koppeling dus bijna 100% zeker de schakel bolletjes zal hem morgen ophalen voor 500 euro :gekte ben tot nog toe blij eindelijk weer een t4 oke hij is van 95 maar wel een 4x4 en net ingelopen :bifun
probeer hem morgen terplaatse te maken hoop dat het lukt anders slepen en volgende week :werkaanT4
Plaats reactie