Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen op het forum

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Peter de zeeuw
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2016, 17:55

Even voorstellen op het forum

Bericht door Peter de zeeuw »

Hallo iedereen op het forum ,hierbij wil ik even voorstellen .
Ik ben peter woon in Ridderkerk.
Sinds gisteren ben ik ,in bezit van een transporter t5 diesel met het bouwjaar 2004 ,deze is geheel aangepast als rolstoelbus vanwege betreft de ziekte van mijn vrouw .
Het rijdt perfect nog nooit voor me zelf een bus gereden ,maar tot erg naar ons zin ,niet meer afhankelijk van een ander betreft het vervoer van de rolstoel of scootmobiel.
En dat is een fijn gevoel om weer wat meer vrijheid te hebben.
Maar na de koop zijn altijd wat kleine dingen wat niet goed werkt ,zoals de binnen verlichting in de laadruimte deze gaat niet branden als deze op de deurstand staat ,maar als deze naar de continu staat deze wel op beide armaturen.
Ik denk zelf dat de deurschakelaar ,is van de schuifdeur is ,maar als de achterklep open doet gaat deze ook niet branden.
En dan heb ik nog een vraag ,de schakelaar van de achterruitverwarming gaat het controle lampje niet branden ,dus weet niet aan of uit staat,als het lampje nu defect is kan deze dan vervangen of moet geheel de schakelaar vervangen.
Wie kan me vertellen op het forum ,waar ik deze problemen moet zoeken.
Ik hoor dit graag ,van jullie.
Groetjes peet :driveT5
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Even voorstellen op het forum

Bericht door Peter 887 »

Welkom op :wjw je kun
t ook zondag op de jaarlijkse nieuwjaarsmeeting komen, daar kun je wellicht genoeg ideeën opdoen
Het is daar ook toegankelijk voor rolstoelen, en kun je daarna ook een koppie bij een forumnaam plaatsen als je hier weer op het forum zit.

Zie ook bovenaan dit forum.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Plaats reactie