Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
kat helemaal weg?
-
roetkat
Jongens,sorry voor de late reactie,ben een hele tijd niet meer op deze account van hotmail meer geweest....Ik heb dus helemaal geen probleem gehad om de moeren los te krijgen,zelfs niet moeten opwarmen ofzo...Heb waarschijnlijk geluk gehad dan hé:)Heb juist last gehad waar hij in die achterste buis is geschoven,dat klemt geweldig en had geen brander bij me.Heb dit dus een beetje opengezet met een oude schroevendraaier,niet echt wat het moet zijn maar heeft wel geholpen :kijkt .Hopelijk is het nu voor jou opgelost geraakt en ben je ook van dat vervelende gerammel vanaf
Vele groetjes.

- Henk Peter 856
- Roger B. (11)61
bij mijn passat 1.8 ooit eens de kat er uitgeramd...
maar dat klonk voor geen meter, je kreeg een heel blikkig geluid (nadat ik er een stuk uitlaatbuis doorheen geramd had was dat over)
Hoe zit dat bij de T4, wordt het geluid anders (en vooral lelijker) als je de inhoud van de kat eruit ramt?
maar dat klonk voor geen meter, je kreeg een heel blikkig geluid (nadat ik er een stuk uitlaatbuis doorheen geramd had was dat over)
Hoe zit dat bij de T4, wordt het geluid anders (en vooral lelijker) als je de inhoud van de kat eruit ramt?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Goeie vraag, ik sta ook voor de keuze om op de goedkope manier de kat leeg te slaan, of te investeren in een vervangende buis.Hoe zit dat bij de T4, wordt het geluid anders (en vooral lelijker) als je de inhoud van de kat eruit ramt?
Wordt een lege kat niet een aardige (lees: ongewenste) klankkast?
@Roger: mooie zwarte bus heb je daar!

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
- Roger B. (11)61
DankjeDirk/970 schreef: @Roger: mooie zwarte bus heb je daar!

de kleur, het feit dat ie een tweede schuifdeur heeft en het feit dat ie op airco na alles heeft dat er af fabriek op moet zitten heeft er voor gezorgd dat ie fors boven het eigenlijke budget zat... (heb hem 11 jaar oud met 320.000km gekocht) TJEES wat zijn T4's duur tweedehands (ook in germany)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Ik heb ook geen airco, ben daarom wel blij met de witte kleur
Betreft de prijs, de kombi die ik kocht sprong er gunstig uit: de prijs was incl. BTW en BPM net zoveel als de een bestel met meer jaren en km's ex. BTW en BPM.
En er bleek e.e.a. aan extra's bij te zitten die niet in de advertentie stonden, zoals een standkachel.
Heeft er nog iemand een wijze opmerking over het geluidseffect van een lege kat?

Betreft de prijs, de kombi die ik kocht sprong er gunstig uit: de prijs was incl. BTW en BPM net zoveel als de een bestel met meer jaren en km's ex. BTW en BPM.

Heeft er nog iemand een wijze opmerking over het geluidseffect van een lege kat?

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
- Roger B. (11)61
ieder stuk ijzer dat dik genoeg is om stevig te zijn en dun genoeg om er goed bij te kunnen voldoet.
Het spul is vrij broos en is relatief gemakkelijk eruit te meppen.
Even ter volledigheid... als ik de inhoud eruit mep kunnen ze bij de TUV alleen door demontage zien dat ie leeg is dus?
Het spul is vrij broos en is relatief gemakkelijk eruit te meppen.
Even ter volledigheid... als ik de inhoud eruit mep kunnen ze bij de TUV alleen door demontage zien dat ie leeg is dus?
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Moet dus geen punt zijn, stofkapje en vuilniszak bij de hand houden lijkt mij :alarm ben benieuw naar het resultaat. Eerst nog ff een nieuwe pakking en boutjes scoren 
@Roger, misschien dattie hol klinkt als je er tegen klopt?

- Roger B. (11)61
Denk dat zolang de uitlaatemissies goed zijn en het ding er optisch onder zit dat ie wel door de keuring zal komen....gaat er nog wel eens onderuitDirk/970 schreef:
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon