Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen!

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
hetbusje
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 apr 2016, 16:45

Even voorstellen!

Bericht door hetbusje »

Beste weetjewellers,

Al jaren lees ik stiekem mee en ik heb veel geleerd van alle nuttige reacties op het forum. Ik zal me even kort voorstellen.

Sinds 2010 heb ik een T4 2.5 California Coach uit 1996; een erfstuk waaraan ik de afgelopen jaren al veel heb laten versleutelen bij de dealer. Belangrijkste uit de hele reeks was het in laten bouwen van een heel nieuw motorblok zo’n 4 jaar geleden. Ik ben erg zuinig op m’n busje en heb er zelf slechts 35.000 km mee gereden, de andere 190.000 km zat ik achterin in een kinderzitje en later in een zitverhoger ;). Nu volgen er soms rare blikken omdat er een jonge vrouw achter het stuur zit.
Ik heb nu zelf jullie hulp meer dan nodig, mijn vraag zal ik stellen op het forum. Omdat ik de afgelopen jaren vrijwel al mijn middelen geïnvesteerd heb in het onderhouden van de bus – en er over een maand een kinderzitje vereist is voor de eerste aanwinst in ons gezin – hoor ik graag jullie advies alvorens ik mijn auto naar de garage breng.

Fijne voortzetting! :driveT4
Gebruikersavatar
LAYCA
Berichten: 1142
Lid geworden op: 10 aug 2014, 20:07
Locatie: Zevenaar

Re: Even voorstellen!

Bericht door LAYCA »

Heel verstandig :wjw heeft mij al een hoop geld gescheeld :knipoog

Welkom hier zit je goed :yes

Groeten Wim
viewtopic.php?f=12&t=47265

Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa Afbeelding
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Even voorstellen!

Bericht door Multivan Generation »

Misschien kun je dit plaatsen?

http://www.focusclub.nl/forum/showthread.php?t=7228

Groeten Peter
Plaats reactie