Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

vraag over cv

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
buly2
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 sep 2007, 13:49
Locatie: helmond

vraag over cv

Bericht door buly2 »

mein sleutel cv zend niet meer is het mogeljk de klapseutel op marktplaats te bestellen en aan te leren en de transponder over te zetten.werkt het dan?
ik heb nl. nog een oude sleutel type ah van 1999.wie kan mij verder helpen.gr.george :muur :muur alvast bedankt
Laatst gewijzigd door buly2 op 06 okt 2007, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
buly2
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 sep 2007, 13:49
Locatie: helmond

vraag over cv

Bericht door buly2 »

is een ebay klapsleutel aan te leren op mijn t4 zonder dat mijn originele sleutel werkt? heb wel veel gelezen maar kan er niet uit komen :muur alvast bedankt.gr.george
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

de setjes met klapsleutel op ebay en marktplaats zijn vaak universele setjes die in (vrijwel) leke auto in te bouwen zijn, maar niet ingeleerd in de bestaande fabrieksinstallatie kunnen worden.

vaak zijn de coderingen minder beveiligd dan fabrieksinstallaties, dus het is beter een originele sleutel te bemachtigen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
buly2
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 sep 2007, 13:49
Locatie: helmond

vraag over cv

Bericht door buly2 »

bedankt roger.b dus niet aan te leren op het .fab systeem dat is jammer maar misschien heeft iemand anders nog een idee gr.george :muur
Harm
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 jul 2007, 21:19
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Harm »

Heb je wel even geprobeerd om opnieuw in te leren?

- Sleutel in het contactslot.
- Eén keer op contact draaien en direct weer van contact af.
- Sleutel uitnemen en binnen 20 seconden de volgende acties:
- Onderste knop op de sleutel ingedrukt houden en gelijktijdig de andere knop(die aan de kant van de baard van de sleutel) drie keer indrukken.

Met een beetje geluk gaat de portiervergrendeling een keer dicht en weer open en alles werkt weer als vanouds.
Gebruikersavatar
buly2
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 sep 2007, 13:49
Locatie: helmond

vraag over cv

Bericht door buly2 »

heb ik al geprobeert maar lukt niet,het lampje op de a.b brand wel maar hij reageert niet,dit had ik al gevonden met de zoek functie toch bedankt,ik zal dan wel een nieuwe moeten kopen maar ik had graag een klapsleutel alleen zijn er die niet voor een t4 van 1999 het is een ah sleutel hij knippert dan wel 5 keer maar doet het niet:muur :muur[/img]
Plaats reactie