Goh,
daar denken ze op het T4 forum,
in dit topic toch anders over:
viewtopic.php?f=2&t=53075
Patatbakker schreef:
De specialist wilde ze niet wagen aan de eventuele uitbouw en inbouw van de units.
En veroordeelde al de "aftermarket" oplossingen tot Chinese troep.
Waarom durfde die specialist het niet aan?
Hebben ze de skills er niet voor om koplampen om te bouwen,
of hebben ze geen ervaring met automatische hoogteregulering achteraf zelf inbouwen?
Of vinden ze de aftermarket koplampen te min van kwaliteit?
Een uitbouw en inbouw van koplampen moet een beetje specialist toch wel voor elkaar krijgen.
Heb je trouwens mijn project op mijn site bekeken?
linkje
Dat vereist wel wat meer skills maar is wel mooi..
En ik heb zelf mijn componenten en de kwaliteit daarvan uitgezocht, en dan heb je dus iets unieks..
Moet voor een T5GP toch ook mogelijk zijn?
Volgens de letter van de wet moet je bij xenon verlichting, bij een auto na 1-1-2007 (dacht ik) verplicht automatische hoogte regulering hebben. Vroeger ook koplampsproeiers, maar die eis is vervallen. De vraag is hoe ze bij een APK-keuring de juiste werking van de hoogte regulering kunnen controleren

(= hintje).
Verder als je originele componenten wilt gebruiken en het zo maken, zo als het af-fabriek geleverd is, dan ben je veel duurder uit en moet er veel meer vervangen worden, als in het geval van retrofitten.
Doe er je voordeel mee
groeten Peter