Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Wie heeft er voor mij even een set met alles dragers te leen
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Wie heeft er voor mij even een set met alles dragers te leen
Ik wil binnenkort in Duitsland een hefdak op gaan halen, dit dak wil ik niet ( gaat ook niet volgens mij) in de auto vervoeren. Het dak wil ik op het dak vastzetten en dan weer naar huis rijden. Wie woont er in de buurt van heerhugowaard en wil ze even ter beschiking stellen.
René
René
Ik heb wel allesdragers maar voor aan/op dakrails..(Wormer)
Als ie zonder frame is kan je hem dan niet ''gewoon'' op het dak leggen (dan heb ik hier nog wel een stapeltje verhuisdekens....)
Mar denk ook dat de veiligste optie een aanhanger is. Neem aan dat je niet met iets groots op het dak met grote snelheid terug wilt rijden?
Als ie zonder frame is kan je hem dan niet ''gewoon'' op het dak leggen (dan heb ik hier nog wel een stapeltje verhuisdekens....)
Mar denk ook dat de veiligste optie een aanhanger is. Neem aan dat je niet met iets groots op het dak met grote snelheid terug wilt rijden?
- siebrand 804
- Contacteer:
- Blue Thunder 505
Re: Wie heeft er voor mij even een set met alles dragers te
Berrie en Rene schreef:Ik wil binnenkort in Duitsland een hefdak op gaan halen, dit dak wil ik niet ( gaat ook niet volgens mij) in de auto vervoeren. Het dak wil ik op het dak vastzetten en dan weer naar huis rijden. Wie woont er in de buurt van heerhugowaard en wil ze even ter beschiking stellen.
René
Je kan bij mij ook wel een aanhanger lenen, lijkt mij veiliger....

- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Allemaal bedankt voor jullie antwoord, ik ga even proberenb te informeren wat een hefdak weegt, aan de hand hiervan maar even kijken wat ik dan ga doen.
Dragers lijkt mij het handigst, desnoods 3 of 4 om de krachten te verdelen. Anders maar een hanger achter de auto. Ik neem wel contact op met diegene waar ik wat van nodig heb. Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.
René
Dragers lijkt mij het handigst, desnoods 3 of 4 om de krachten te verdelen. Anders maar een hanger achter de auto. Ik neem wel contact op met diegene waar ik wat van nodig heb. Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.
René