ik heb last van vliegen.
Oke op m,n auto dat wel gelukkig.
Maar nu heb ik de tip wel eens gehoord dat je die platte vliegelijkjes op de motorkap en voorbumper.
Er met een panty wel vanaf krijgt.
Dat zal misschien wel ,maar krijg ik daarna ook krassen in diezelfde motorkap??
of heeft iemand andere tips??
ajuus Propje
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vliegen verwijderen PANTY???
- de Masseur
- harry t5 191
- Roger B. (11)61
goed inweken door een natte lap over de ak te laten liggen scheelt al heel veel...
ook met panty voorzichtig zijn voor krasjes, elk stofje dat groot genoeg is kan krassen veroorzaken (hoe donkerder de lak hoe beter zichtbaar de krasjes zijn)
Na het inweken met goede HD-reiniger de lijkjes eraf spuiten, niet voldoende resultaat --> weer laten inweken en ondertussen een goed reinigingsmiddel ervoor kopen en met zeeeer ruim sop de lijkjes wegpoetsen
ook met panty voorzichtig zijn voor krasjes, elk stofje dat groot genoeg is kan krassen veroorzaken (hoe donkerder de lak hoe beter zichtbaar de krasjes zijn)
Na het inweken met goede HD-reiniger de lijkjes eraf spuiten, niet voldoende resultaat --> weer laten inweken en ondertussen een goed reinigingsmiddel ervoor kopen en met zeeeer ruim sop de lijkjes wegpoetsen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
pentie alteit stinku.

T400000undweiter.
Kor425
Kor425
- annoyingthing