Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 kopen of T4 houden?

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Ralph Bakker
Berichten: 271
Lid geworden op: 25 dec 2015, 15:15
Locatie: Uden

Re: T5 kopen of T4 houden?

Bericht door Ralph Bakker »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. :toppie
Gebruikersavatar
chrisjemol
Berichten: 249
Lid geworden op: 26 aug 2016, 20:32
Locatie: G-town

Re: T5 kopen of T4 houden?

Bericht door chrisjemol »

Heel mooi, gefeliciteerd!
Alleen velgjes wisselen voor iets groter en je bent helemaal klaar!
VW T5 caravelle highline, 2,5 tdi 210pk ABT Sportsline
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: T5 kopen of T4 houden?

Bericht door Henk250 »

whizzi schreef: 20 jun 2017, 13:47 Het is deze geworden.

Proefritje gemaakt en op 3 kleine puntjes na (scheur in afdekplaatje van de bumper achter, kleine beschadiging op de wrap en een missend afdekplaatje ) was er niks aan de hand met de auto. Schakelde heerlijk, lekker vlot, geen merkbare rare bijgeluiden en rook als een nieuwe auto van binnen (ik rook zelf niet, dus ik ruik erg snel of er gerookt is in een auto).

Auto is af fabriek geleverd zo en altijd in onderhoud geweest bij de garage waar ik hem nu koop.

Ik was nog even bang dat er geen Bluetooth in zat, in een RNS310 zoals ik het ken zit geen Bluetooth. Bij bestelbussen is dit wel standaard bij een RNS310, dus dat was voor mij voldoende.

De proefrit was er wel één om nooit te vergeten :ie
We (verkoper en ik) reden 120 op de A58 thv Best toen spontaan de garage-kentekenplaat losliet (zat met magneten op de motorkap) en belandde op de snelweg.

Dus weer heel creatief omgereden om weer over dezelfde weg te rijden, toen we de plaat zagen liggen aan de linkse kant van de linkerbaan (3-baans). Bus gestopt op de vluchtstrook :groteogen en de verkoper heeft, met gevaar voor eigen leven en tegen mijn advies in, daar de 3 banen te voet overgestoken (terwijl er dus met 120 wordt gereden) om de plaat op te halen. Uiteindelijk gelukt, hij stapt weer in de bus zie ik in de spiegel dat Rijksdienst al achter ons staat. Hij stapt weer uit, legt de situatie uit en krijgt een beetje op z'n flikker van hun, maar we mochten onze weg weer vervolgen. Alleen moeten we zo hard mogelijk optrekken, dus dat meteen kunnen testen.. 140PK is best te merken :o (het is merkbaar sneller dan mijn T4 (logisch) en mijn Skoda Fabia Greenline)

Dus binnenkort rijdt deze jongen in een, in mijn ogen, mooie T5 :)
Proficiat met de aanwinst.

:jumpklap

Maar je leven wagen voor een nummerplaat van een tientje is niet bepaald slim.

:bonk
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: T5 kopen of T4 houden?

Bericht door whizzi »

chrisjemol schreef: 21 jun 2017, 21:19 Heel mooi, gefeliciteerd!
Alleen velgjes wisselen voor iets groter en je bent helemaal klaar!
Nah, ik vind het juist schattig. Ik vind het nu een soort A-team bus uit de jaren 50 (alleen dan wel modern)
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Plaats reactie