jans schreef: 09 mar 2018, 19:14
Hallo wij zijn vandaag ook gebeld ze zeggen dat ie tussen de 4 a 6 weken klaar is eindelijke oktober besteld 150kw dsg
Maar zeiden er ook bij dat bij sommige types 150 kw met DSG de update een probleem zou kunnen zijn ? dat gaat over de autos's die al bij PON staan auto 's die nog bij de fabriek staan krijgen daar een update .
Wij krijgen ook de 204 pk DSG en hoop dat we weinig problemen gaan krijgen.
We hebben ook een caddy waar we de software update van gehad hebben en daar ging de verstuiver van kapot maar alles onder garantie van VW.
Vandaag is bij mijn bus de update uitgevoerd (staat bij de dealer in Nederland) update is helemaal goed gegaan. Ik hoor maandag wanneer ik hem kan ophalen. Ik verwacht zelf einde aankomende week. Ik hou jullie op de hoogte.
Hier hetzelfde verhaal. Afgelopen vrijdag ging de update erop, maar nu moeten er nog papieren geregeld worden. Dit alles moet binnen twee weken klaar zijn.
Kurkuma Yellow, ziet er echt fantastisch uit! Helaas zelf de gok niet durven nemen, dus hier een Acapulco Blue (zeker net zo prachtig )
gisteren bij dealer Bouguignon geweest, zij hoorde afgelopen vrijdag pas dat de update gereed was, ik weet toch zeker dat op dit forum er in week 7 of 8 al een bericht was van week 9 update klaar en week 10 uitvoeren, ik heb het idee dat de dealers dus niet echt op de hoogte worden gehouden, vreemd. Maar nog 4 - 6 week en dan zou de T6 geleverd kunnen worden. Misschien een extra meeting als een ieder zijn auto heeft ?
klaas bril schreef: 13 mar 2018, 09:47
gisteren bij dealer Bouguignon geweest, zij hoorde afgelopen vrijdag pas dat de update gereed was, ik weet toch zeker dat op dit forum er in week 7 of 8 al een bericht was van week 9 update klaar en week 10 uitvoeren, ik heb het idee dat de dealers dus niet echt op de hoogte worden gehouden, vreemd. Maar nog 4 - 6 week en dan zou de T6 geleverd kunnen worden. Misschien een extra meeting als een ieder zijn auto heeft ?
Mijn wagen staat al vanaf december bij de dealer, heeft vrijdag nieuwe software gekregen, wacht nu op een nieuwe COC (certificaat van conformiteit). Volgens de dealer duurt dat 6 dagen, dus volgende week zou hij klaar zijn....
Net ook maar weer naar de dealer geweest wat schets mijn verbazing kon naast mijn nieuwe parkeren effe kijken en weer naar huis hebben nog geen idee wanneer update daar is komt apart voor iedere bus volgens dealer daarna pas kunnen ze de COC aanvragen ..... en we blijven maar wachten .....
de update hebben ze in huis, dan moet de auto aan de computer en kijken ze in Duitsland of alles goed is gegaan, dan kenteken nog in orde maken na de goedkeuring, zo heb ik gehoord van de dealer,