Ik ben al even op zoek naar een geschikte T5 om nog eens jaartje te gaan toeren en heb zonet een mooie T5 gespot op het internet met alle features die voor mij belangrijk zijn.
Enkel en alleen is dit een T5 met middelhoog dak en het is wel belangrijk dat ik een dakdrager (imperiaal) kan plaatsen.
Heeft er iemand ervaring inzake dakdragers op een middelhoog dak?
Alle info is welkom
Groet Michael
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
VW T5 middelhoog dak
Re: VW T5 middelhoog dak
Ligt er geheel aan wat je er mee wil, zware last of juist niet en is het een polyester dak of staal.
Misschien ff een foto plaatsen van de auto..
Misschien ff een foto plaatsen van de auto..
Ik denk dat je bedoelt dat de dragers van de imperiaal op de auto rusten en ja je hebt verlengde poten die je kan monteren. Mocht je buiten het verhoogde dak ook een hefdak willen dan kan er al naar gelang het dak wat je gaat gebruiken er 1 op plaatsen. Kan dan veel minder gewicht op.
- Pascal-141
Hoe ga jij dan dat imperiaal met verlengde poten op een T5 bevestigen ? Een T5 heeft geen dakrand of goot ...Snautzer schreef: 11 mei 2018, 21:16 Ik denk dat je bedoelt dat de dragers van de imperiaal op de auto rusten en ja je hebt verlengde poten die je kan monteren. Mocht je buiten het verhoogde dak ook een hefdak willen dan kan er al naar gelang het dak wat je gaat gebruiken er 1 op plaatsen. Kan dan veel minder gewicht op.

My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Denk dat Snautzer de oude crafter nog in gedachten heeft waar wel de poten nodig waren en waar je ze aan de goot kon bevestigen met enig goochelwerk omdat anders de schuifdeur niet meer open kan

Nee ik zat hier aan te denken
https://www.winparts.nl/auto-accessoire ... &zoek=Zoek
https://www.winparts.nl/auto-accessoire ... &zoek=Zoek