Haha, het is inderdaad geen garantie als je alles netjes gebruikt en onderhoudt. Echter is het wel de basis. TS heeft de beschikking over een garage met de bijbehorende gereedschappen, eventueel collega's die mbt deze auto nog wat kennis hebben. Dus een paar reparaties zou hem niet direct af moeten schrikken.
Zelf heb ik de BPC en deze heeft inmiddels 225000 op de teller. Loopt perfect en buiten wat kleine zaken is deze prima, erg blij mee. Wel de handbak.
Alvast bedankt voor de reacties!!
Hij staat te koop voor niet overdreven veel geld.Nu weet ik alvast wat ik moet bieden, moest ik eens tegenslag hebben de kosten zeker en vast nog waard zijn.
Ik beschik inderdaad over het nodige gereedschap en brug van mijzelf. Zodus de gewone zaken aan de automaat kan ik zelf wel repareren. Het is hem juist wanneer een revisie nodig is, je wel al afhankelijk bent van een specialist. Een betere koeler plaatsen voor de olie van de automaat te koelen helpt dit voor de levensduur? Zo ja welke kit kan hiervoor besteld worden?
Peter, alles kan kapot. Hij kan echter zelf het een en ander repareren mocht het defect gaan. Een keer een spruitstuk vervangen moet geen probleem zijn. En als hij de BPC heeft dan zit daar al een verbeterd spruitstuk op. De automaat kan wat problemen geven maar daar is hij dan op voorbereid. Mijn 174 is geen moneypit (handgeschakeld) met nu 230K op de teller. Loopt als nieuw. Vorige week de EGR koeler vervangen, klusje van een kleine 2 uur inclusief alles schoonmaken. Eigenlijk het enige wat ik in 4 jaar aan "problemen" heb gehad.