Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
nieuw project van Pascal-141
- Pascal-141
- Berichten: 10866
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: nieuw project van Pascal-141
Heb nog eens andere bandjes gemonteerd ...
https://photos.app.goo.gl/WdwGx8jSTL7rCMmDA
https://photos.app.goo.gl/MdcMGeQJsGGohCho7
Jawel , echte MT banden , mud-terrain banden .
Zijn ze stil ? No way , eens op snelheid lijkt het alsof er een brommer meerijd in de laadruimte , de radio moet echt wel harder
...maar ik vind het wel vet staan
https://photos.app.goo.gl/WdwGx8jSTL7rCMmDA
https://photos.app.goo.gl/MdcMGeQJsGGohCho7
Jawel , echte MT banden , mud-terrain banden .
Zijn ze stil ? No way , eens op snelheid lijkt het alsof er een brommer meerijd in de laadruimte , de radio moet echt wel harder
...maar ik vind het wel vet staan
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
-
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 13 okt 2015, 16:39
Re: nieuw project van Pascal-141
Welke maat, maat?
Ik rij momenteel met 215/75/15, eerst grabber at², nu hifly vigorous. De at's waren op na 30.000km door Afrika. Nu maar eens zien wat de hifly doet.
Hoeveel bar heb je erin?
Ik rij momenteel met 215/75/15, eerst grabber at², nu hifly vigorous. De at's waren op na 30.000km door Afrika. Nu maar eens zien wat de hifly doet.
Hoeveel bar heb je erin?
- Pascal-141
- Berichten: 10866
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: nieuw project van Pascal-141
Is 215/75R15
Ik ben nog wat aan het testen met bandendruk , maar rijd nu (op de weg) met 2,9bar
Wel raar dat jouw Grabbers na 30.000km al op waren , ik heb de Grabber AT (niet de AT2) op mijn VW Amarok liggen, die hebben nu 45.000km en zijn halverwege... en ik spaar ze niet hoor , ik gebruik vaak het volledige vermogen , en rijd vaak met zware aanhangers erachter .
Ik ben nog wat aan het testen met bandendruk , maar rijd nu (op de weg) met 2,9bar
Wel raar dat jouw Grabbers na 30.000km al op waren , ik heb de Grabber AT (niet de AT2) op mijn VW Amarok liggen, die hebben nu 45.000km en zijn halverwege... en ik spaar ze niet hoor , ik gebruik vaak het volledige vermogen , en rijd vaak met zware aanhangers erachter .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
-
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 13 okt 2015, 16:39
Re: nieuw project van Pascal-141
Er vloog allemaal rubber vanaf, voornamelijk bij de voorbanden. En ook veel lek (12*). Wel veel gravel en rotsen gehad.
Re: nieuw project van Pascal-141
Vette wielen zo, altijd mooi zo witte letters.
'TETANUS' een OFF-ROAD T4 2.5 TDi met 191PK en 378Nm, nu grotere nozzles
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm
Instagram: @roy_michiels / @coolerudi
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm
Instagram: @roy_michiels / @coolerudi
Re: nieuw project van Pascal-141
Vette wielen
- OldschoolCustoms
- Berichten: 501
- Lid geworden op: 23 mei 2016, 11:46
- Locatie: Retie (BE)
Re: nieuw project van Pascal-141
VET zo hoog op die wielen!
Zou mijn T4 er eens moeten naast zetten
Zou mijn T4 er eens moeten naast zetten
Current rides:
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk
Volkwagen parking ONLY!!
- 1991 VW Golf MK2 1.6
- 1998 VW T4 2.5TDI 102pk
Volkwagen parking ONLY!!
-
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 01 aug 2014, 09:00
Re: nieuw project van Pascal-141
mocht er nog interesse zijn naar een 4x4 ombouw, dan heb ik de oplossing ivm de papier handel denk ik.......als ik het goed begrepen heb staat je bus op belgische platen............... waarom niet even uitvoeren naar nederland? das peache off cake, en dan je ombouw ff doen en terug invoeren als zijnde bestaande 4x4 *uit nederland vandaan)
groeten van dennnis (inmiddels al een jaar t4 loos)
groeten van dennnis (inmiddels al een jaar t4 loos)
- Multivan Generation
- Berichten: 34186
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
- Locatie: Zeeland (Oost)
- Contacteer:
Re: nieuw project van Pascal-141
Moet dan minimaal een half jaar op andere platen staan en dus ook nog even rest-BPM aftikken.
En terug invoeren met een ander pvg nummer, ik denk dat de Belgische importeur daar geen medewerking voor geeft.
Hoe ik dat weet?
Heb met die gedachte gespeeld na ombouw naar multivan van een WV1 chassisnummer. Tüv Nord zou hem, toen ik tijdens een vakantie daar langs reed, zou goed keuren. Maar die keuringsstationchef maakte mij hierop attent.
En terug invoeren met een ander pvg nummer, ik denk dat de Belgische importeur daar geen medewerking voor geeft.
Hoe ik dat weet?
Heb met die gedachte gespeeld na ombouw naar multivan van een WV1 chassisnummer. Tüv Nord zou hem, toen ik tijdens een vakantie daar langs reed, zou goed keuren. Maar die keuringsstationchef maakte mij hierop attent.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Pascal-141
- Berichten: 10866
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: nieuw project van Pascal-141
Was het maar zo simpel ...dennisnotebaart schreef: ↑16 dec 2018, 17:29 mocht er nog interesse zijn naar een 4x4 ombouw, dan heb ik de oplossing ivm de papier handel denk ik.......als ik het goed begrepen heb staat je bus op belgische platen............... waarom niet even uitvoeren naar nederland? das peache off cake, en dan je ombouw ff doen en terug invoeren als zijnde bestaande 4x4 *uit nederland vandaan)
groeten van dennnis (inmiddels al een jaar t4 loos)
Maar dat werkt zo niet .
Zo'n ombouw word in Belgie niet goedgekeurd , ook niet als het op NL papieren goedgekeurd is . Belgische keuring aanvaard dat niet .
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
- raf_construct
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37
- raf_construct
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 14:37
Re: nieuw project van Pascal-141
In principe kan het wel zoals hierboven beschreven. Eén Europa, en wat in een Europese lidstaat goedgekeurd is, kan niet afgekeurd worden zonder meer.
In de praktijk wil dit zeggen dat je met een Fahrzeugbrief waar de wijzigingen in zijn opgenomen, een alleenstaande keuringsprocedure moet opstarten. Als je geluk hebt wordt dit van de eerste keer goedgekeurd en staat jouw voertuig -maar- enkele maanden stil.
Maar, als ze ook maar half denken dat er een handtekening mist of een document niet officieel genoeg is ben je vertrokken voor een paar jaren...
In de praktijk wil dit zeggen dat je met een Fahrzeugbrief waar de wijzigingen in zijn opgenomen, een alleenstaande keuringsprocedure moet opstarten. Als je geluk hebt wordt dit van de eerste keer goedgekeurd en staat jouw voertuig -maar- enkele maanden stil.
Maar, als ze ook maar half denken dat er een handtekening mist of een document niet officieel genoeg is ben je vertrokken voor een paar jaren...
- Pascal-141
- Berichten: 10866
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
- Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel
Re: nieuw project van Pascal-141
Volgens Europese regels zou dat zo moeten goedgekeurd worden ja , maar de belgische keuring lapt die regels al jarenlang aan zijn laars (en is daarvoor door Europa al meermaals op de vingers getikt , maar het verbeterd toch niet)raf_construct schreef: ↑17 dec 2018, 18:12 In principe kan het wel zoals hierboven beschreven. Eén Europa, en wat in een Europese lidstaat goedgekeurd is, kan niet afgekeurd worden zonder meer.
In de praktijk wil dit zeggen dat je met een Fahrzeugbrief waar de wijzigingen in zijn opgenomen, een alleenstaande keuringsprocedure moet opstarten. Als je geluk hebt wordt dit van de eerste keer goedgekeurd en staat jouw voertuig -maar- enkele maanden stil.
Maar, als ze ook maar half denken dat er een handtekening mist of een document niet officieel genoeg is ben je vertrokken voor een paar jaren...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Re: nieuw project van Pascal-141
Ben benieuwd hoe dat gaat dan, twee goden voor één stuurwiel, of was dat ook alweer iets met kapiteins???
Frankrijk heeft daar ook zo´n handje van, breek me de bek niet los!
Frankrijk heeft daar ook zo´n handje van, breek me de bek niet los!
Groet, Bart