Klopt ik merk het verschil.Multivan Generation schreef: ↑17 jul 2019, 08:52Kun je beter voor je vakantie nog doen. Dan rijdt je veel meer en kun je er meteen van genieten..
![fun :proost](./images/smilies/beerchug.gif)
Klopt ik merk het verschil.Multivan Generation schreef: ↑17 jul 2019, 08:52Kun je beter voor je vakantie nog doen. Dan rijdt je veel meer en kun je er meteen van genieten..
Vooral de moer achter bovenaan, die door de chassisbalk loopt, wil nog wel goed vastzitten.Ik heb dit klusje ook voor de boeg (maar eerst nog een keer op vakantie met de oude schokbrekers).
Welke moeren zitten zo vreselijk vast?
Af fabriek zat er op de T4 ook Sachs schokdempers , maar de gewone variant , niet de HD . De HD zat wel op ambulances als een optie .Mickel Moen schreef: ↑17 jul 2019, 22:04 Zomaar een vraag.
Als deze schokbrekers zoveel beter zijn, waarom zitten die er dan niet standaard onder?
Even iets anders. Waarom ga je ‘ff’ de dag ervoor nog de schokdempers wisselen. Als er een scheet dwars zit kun je morgen al niet weg......robinwijsneus schreef: ↑19 jul 2019, 09:15 Ik heb net ook een set 820 en 819 binnen. Op de 819 zitten de nieuwe rubbers en ringen erop. Bij de 820 echter niet. Zijn die kwijt geraakt of worden die standaard niet meegeleverd? Weet iemand de nummers van die dingen? Ik ga dit weekend op vakantie en wilde vanavond nog even de shocks wisselen, maar het is denk een beetje zonde om de oude rubbers achter terug te plaatsen of denken jullie daar anders over? Grtz!
neerobinwijsneus schreef: ↑19 jul 2019, 09:44
Maar horen bij de Sachs HD achter (de 820) standaard ook nieuwe rubbers, bout en ring te zitten?