Gestolen in Oosterhout(nb) 9-1-2020 Schubertlaan rond 18:30u
Ondanks alle beveiliging is ie gestolen.
Herkenbaar aan Abt logo achterop zwarte velgen en zwarte sidebars en privacyglas rondom
Alle tips zijn welkom!
Dank je wel.
Heb je een mailtje gestuurdBusfever schreef: 11 jan 2020, 15:50 Kak, wat balen zeg.
Houd de ogen open als ik op de weg zit.
Vraag je over de beveiliging op de bus:
Ik zie een bearlock op de schakelpook, maar had je deze ook op de motorkap ivm automaat en een slot op de OBD stekker??
Had je je chassienummer afgedekt onder bij de ruit?
Groet
Mark
Ik hoop het ook...
als je de motorkap opent kun je (met wat ervaring) zo bij de kabelbediening van de bak en deze handmatig zo in z'n vrij zetten , dan heeft een Bearlock die de pook vasthoud geen nutThé Vier schreef: 23 jan 2020, 00:00 Dat van de motorkap snap ik niet. Komt nu bij mij over, dat een automaat extra mechanische veiligheid moet hebben.
Balen,de Viking schreef: 01 feb 2020, 13:51 En weer eentje, de 3e al in Vlaardingen.
.
https://www.facebook.com/yari.klerks?__ ... 7Q&fref=nf
Geldt dit alleen bij een automaat of ook bij een schakelbak?Pascal-141 schreef: 23 jan 2020, 07:28als je de motorkap opent kun je (met wat ervaring) zo bij de kabelbediening van de bak en deze handmatig zo in z'n vrij zetten , dan heeft een Bearlock die de pook vasthoud geen nutThé Vier schreef: 23 jan 2020, 00:00 Dat van de motorkap snap ik niet. Komt nu bij mij over, dat een automaat extra mechanische veiligheid moet hebben.