Hi
Onze standkachel in het interieur (t4 Westfalia 1999) originele inbouw geeft 10 minuten goed warmte daarna schakelt deze uit en gaat niet meer aan tenzij handmatig uit en aan wordt geschakeld.
Onder de bus een zacht getik is continue te horen.
(Klinkt als de ontsteking van mijn oude t3 standkachel op gas).
Dus geeft wel warmte, beperkte tijd, en tikt.
Zowel op de accu als walstroom.
Recent de bus aangekocht. Daarvoor weten we dat de standkachel eigenlijk bijna nooit gebruikt is geweest.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Standkachel/Interieur/Orgineel geeft beperkte tijd warmte
Re: Standkachel/Interieur/Orgineel geeft beperkte tijd warmte
Wat doet de spanning van de huishoudaccu tijdens het gebruik?
Weet je zeker dat de lader op walstroom werkt?
Het getik is normaal, dat is de brandstofpomp.
Als de spanning van de huishoudaccu niet te laag wordt en de kachel gaat toch uit dan kan je het beste contact opnemen met Oskar725 hier op het forum.
Ik raad je aan de lader en de koelkast elektronica te laten reviseren voordat deze kapot gaat. Ze gaan allemaal een keer de vraag is alleen wanneer, zoek op het forum maar naar topics over stank/rook enz. HenkK hier op het forum kan je daarmee helpen.
Weet je zeker dat de lader op walstroom werkt?
Het getik is normaal, dat is de brandstofpomp.
Als de spanning van de huishoudaccu niet te laag wordt en de kachel gaat toch uit dan kan je het beste contact opnemen met Oskar725 hier op het forum.
Ik raad je aan de lader en de koelkast elektronica te laten reviseren voordat deze kapot gaat. Ze gaan allemaal een keer de vraag is alleen wanneer, zoek op het forum maar naar topics over stank/rook enz. HenkK hier op het forum kan je daarmee helpen.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
Hi Jasper,
Dank voor de vlotte reactie.
De spanning blijft rond 14.1.
Walstroom werkt. Ik heb net nog de laptop geladen.
Kan het kwestie zijn van bijzonder vaak aanslingeren tot ie helemaal schoon is gebrand? Of is dit te simpel :)
Dank voor de vlotte reactie.
De spanning blijft rond 14.1.
Walstroom werkt. Ik heb net nog de laptop geladen.
Kan het kwestie zijn van bijzonder vaak aanslingeren tot ie helemaal schoon is gebrand? Of is dit te simpel :)
Als de kachel lang niet gebruikt is dan zou dat kunnen helpen MAAR zou ook schade kunnen opleveren. Ik zou Oskar725 een berichtje sturen en aan hem advies vragen. Hij weet alles van die dingen.
Lees dit ook even viewtopic.php?f=2&t=62352
Lees dit ook even viewtopic.php?f=2&t=62352
Groeten
Jasper
Jasper