Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
hey bart was je al geweest voor die vering
hey bart was je al geweest voor die vering
hey bart was je al geweest gr ferry
He ferry,
Ben dinsdag gaan rijden bij VB airsuspension.
Ben er super ontvangen en na een korte intro samen met iemand van VB in mijn eigen MV hun vaste testroute gereden met een diversiteit aan verschillende ondergronden en verkeersdrempels/heuvels.
Na deze rit gelijk in de demo van VB gestapt (california) 4C (full) luchtvering om nogmaals het zelfde traject te rijden.
1. Het verschil in comfort is giga en benadert dat van mijn A6.
2. Ik rijd nu met een 17i sportonderstel (VW) Qua rijgedrag stuurt de VB wagen (in sportstand) net zo strak als mijn eigen auto.
Zeker geen zwabberbak!!!
3. Zeker bij verschil in belading behoud je deze eigenschappen bij een constante rijhoogte, ik zit met mijn huidige onderstel snel aan de limiet bij ca. 700 kg belading.
Ik ben overtuigd!!!!!
Betreffende de rijbeleving plaats ik een kanttekening bij de California. Ik heb het gevoel dat het gewichtsverschil met mijn MV van ca. 350 kg erg hoog in de wagen zit, denk hierbij aan het hefdak. Hierdoor helt de wagen meer over en geeft een ander gevoel.
Voor iedereen die niet met een lege wagen rondrijd denk ik dat dit een super toevoeging is voor een T5 en dat een basis transporter helemaal een ander auto word!!!!!
Groetjes,
Bart(2)
Ben dinsdag gaan rijden bij VB airsuspension.


Ben er super ontvangen en na een korte intro samen met iemand van VB in mijn eigen MV hun vaste testroute gereden met een diversiteit aan verschillende ondergronden en verkeersdrempels/heuvels.
Na deze rit gelijk in de demo van VB gestapt (california) 4C (full) luchtvering om nogmaals het zelfde traject te rijden.
1. Het verschil in comfort is giga en benadert dat van mijn A6.
2. Ik rijd nu met een 17i sportonderstel (VW) Qua rijgedrag stuurt de VB wagen (in sportstand) net zo strak als mijn eigen auto.
Zeker geen zwabberbak!!!
3. Zeker bij verschil in belading behoud je deze eigenschappen bij een constante rijhoogte, ik zit met mijn huidige onderstel snel aan de limiet bij ca. 700 kg belading.
Ik ben overtuigd!!!!!
Betreffende de rijbeleving plaats ik een kanttekening bij de California. Ik heb het gevoel dat het gewichtsverschil met mijn MV van ca. 350 kg erg hoog in de wagen zit, denk hierbij aan het hefdak. Hierdoor helt de wagen meer over en geeft een ander gevoel.
Voor iedereen die niet met een lege wagen rondrijd denk ik dat dit een super toevoeging is voor een T5 en dat een basis transporter helemaal een ander auto word!!!!!
Groetjes,
Bart(2)
