is idd lang. Een DC inbouw bij bv een Profiglass duurt iets van 4 of 5 werkdagen en wat doet een dealer er nog aan?? Die checkt hem nog een keertje na en laat hem poetsen. Dat kan ook wel in 2 dagen tijd lijkt mij. Heb je zo 2 weken bespaard volgens mijlexy schreef:Die van mij zou ook vertraging oplopen(inderdaad een week of 10)
Gelukkig hebben ze dit kunnen tegenhouden.
Die was de reaktie die ik kreeg omtrent de levering;
Je auto heeft productie week 1 gekregen. Vervolgens staat er twee weken voor transport. Daarna wordt bij PON de dubbelcabine gemonteerd. Hiervoor staat ook twee weken. In de week daarna staat de auto bij mij en ik heb ongeveer 1,5 week nodig om de auto klaar te maken.
Dit betekent dus levering +/- week 7 2008.
Was wel verbaast hoelang alles duurd.
Succes met de levering.
De dealer gaat nog het een en ander plaatsen,zoals inbouwnavigatie , extra boxenhendrikus schreef:is idd lang. Een DC inbouw bij bv een Profiglass duurt iets van 4 of 5 werkdagen en wat doet een dealer er nog aan?? Die checkt hem nog een keertje na en laat hem poetsen. Dat kan ook wel in 2 dagen tijd lijkt mij. Heb je zo 2 weken bespaard volgens mijlexy schreef:Die van mij zou ook vertraging oplopen(inderdaad een week of 10)
Gelukkig hebben ze dit kunnen tegenhouden.
Die was de reaktie die ik kreeg omtrent de levering;
Je auto heeft productie week 1 gekregen. Vervolgens staat er twee weken voor transport. Daarna wordt bij PON de dubbelcabine gemonteerd. Hiervoor staat ook twee weken. In de week daarna staat de auto bij mij en ik heb ongeveer 1,5 week nodig om de auto klaar te maken.
Dit betekent dus levering +/- week 7 2008.
Was wel verbaast hoelang alles duurd.
Succes met de levering.
in oktober (VOOR de RAI) besteld, aflevering nu gepland op 25 januari. Dealer kreeg nog geen chassis nr. te zien dus de voiture is nog niet gebouwd :( Overigens geen DC oid, alleen maar side bars naast de fabrieks opties ....duncan schreef:Wie heeft er omstreeks de RAI periode een T5 besteld mijn leverings datum zou begin januari zijn. Dat Blijkt nu een vertraging te hebben opgelopen van een week of 10. Wie zit er ook in hetzelfde bootje en kunnen ze dit wel maken. Ik overweeg nu mijn bestelling tot grote verdriet te annuleren. Wie weet er raad?![]()
![]()