Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 2023
Lid geworden op: 21 mei 2009, 15:19
Locatie: Súdwest-Fryslân
Contacteer:

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Mickel Moen »

SyncRoon schreef: 11 jun 2023, 12:59 En als je het weet, de verwijzing nomad camper, dan krijg je ook jeuk van dat joekel van een DIY blog.
https://www.bynomads.nl/

Ik wist niet van het bestaan en heb eens even gekeken. Inderdaad. Daar krijg ik ook jeuk van. Ik heb maar even gekeken. Meer was ook niet nodig. Ik zit hier nu op een camping zonder internet en dan ga ik mijn bundel hier niet aan spenderen. Ik kom gewoon met een paar eerste klikken al misinformatie tegen.

Maar ja, als je van schrijven over zelfbouwcampers een verdienmodel gemaakt hebt, is dat wel knap. En lulverhalen horen daarbij.

Dit is ook geen DIY blog meer. Hoort bij de influencers.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4826
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Hanz »

Volgens mij verwijst de adverteerder helemaal niet naar de website 'bynomads.nl' Hij schrijft nomad diverse keren als 'no-mad', ofwel 'niet gek'. Gewoon een woordgrapje.
En los van wat je van de website bynomads vindt, dit is gewoon een blog met tips en informatie over het zelf bouwen van een camper, maar zij bouwen en verkopen geen campers. Je kunt dus ook niet een Nomad camper kopen.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3697
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door krekwakwol »

Maar ze hebben idd het California verhaal helemaal geschrapt.
Ws na meerdere meldingen op MP.
En terecht, om onwetenden zo op een verkeerd been proberen te zetten.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Beckontheroad »

Hanz schreef: 23 jun 2023, 08:52 Volgens mij verwijst de adverteerder helemaal niet naar de website 'bynomads.nl' Hij schrijft nomad diverse keren als 'no-mad', ofwel 'niet gek'. Gewoon een woordgrapje.
En los van wat je van de website bynomads vindt, dit is gewoon een blog met tips en informatie over het zelf bouwen van een camper, maar zij bouwen en verkopen geen campers. Je kunt dus ook niet een Nomad camper kopen.
Ze is een zij ;) haar tekst kwam idd van chatgpt, maar ze geloofde heilig in een California, zaten stickers op en diverse garagisten beweerde dat ook...

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4826
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Hanz »

Tja, als je zelf niet weet wat voor auto je hebt en je laat een computerprogramma de tekst schrijven, dan kan je niet veel anders verwachten dan een onzinverhaal. Zou ChatGPT ook de prijs bedacht hebben? Welkom in de echte wereld.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 883
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door SyncRoon »

Hanz schreef: 23 jun 2023, 08:52 Volgens mij verwijst de adverteerder helemaal niet naar de website 'bynomads.nl' Hij schrijft nomad diverse keren als 'no-mad', ofwel 'niet gek'. Gewoon een woordgrapje.
En los van wat je van de website bynomads vindt, dit is gewoon een blog met tips en informatie over het zelf bouwen van een camper, maar zij bouwen en verkopen geen campers. Je kunt dus ook niet een Nomad camper kopen.
In de initiële advertentie stond gewoon Nomad camper. Nu met streepje... zo kwam je bij dat blog met zoekopdracht.

Het is een enorme frankensteinbus hoe je het ook draait of keert. Daarentegen wel bijzonder voor een 'half kasten' 9 zitplaatsen, trekhaak maar geen trekgewichten vermeld...... Vraag ik mij ook serieus af of de belastingdienst akkoord gaat met een hefdak zonder doek erin. En wat verfkunsten betreft, mooi dik gerold zo te zien en transitie blauw naar wit net zo strak als mijn bikinilijn. En dan nog de roest op voorscherm. Wat gaat daar allemaal weggestopt zitten in die bus.
Groet, Ronald
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Beckontheroad »

SyncRoon schreef: 23 jun 2023, 15:18
Hanz schreef: 23 jun 2023, 08:52 Volgens mij verwijst de adverteerder helemaal niet naar de website 'bynomads.nl' Hij schrijft nomad diverse keren als 'no-mad', ofwel 'niet gek'. Gewoon een woordgrapje.
En los van wat je van de website bynomads vindt, dit is gewoon een blog met tips en informatie over het zelf bouwen van een camper, maar zij bouwen en verkopen geen campers. Je kunt dus ook niet een Nomad camper kopen.
In de initiële advertentie stond gewoon Nomad camper. Nu met streepje... zo kwam je bij dat blog met zoekopdracht.

Het is een enorme frankensteinbus hoe je het ook draait of keert. Daarentegen wel bijzonder voor een 'half kasten' 9 zitplaatsen, trekhaak maar geen trekgewichten vermeld...... Vraag ik mij ook serieus af of de belastingdienst akkoord gaat met een hefdak zonder doek erin. En wat verfkunsten betreft, mooi dik gerold zo te zien en transitie blauw naar wit net zo strak als mijn bikinilijn. En dan nog de roest op voorscherm. Wat gaat daar allemaal weggestopt zitten in die bus.
Nou daar ben ik wel benieuwd naar, jouw 👙-lijn...
;)

Maar mbt je opmerkingen, dus bus is ook nog niet verkocht...

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4826
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Hanz »

SyncRoon schreef: 23 jun 2023, 15:18 Daarentegen wel bijzonder voor een 'half kasten' 9 zitplaatsen, . . .
Die 9 zitplaatsen is inderdaad wonderbaarlijk. Of de RDW heeft zitten slapen bij de keuring of de bus is na de keuring grondig verbouwd. 9 zitplaatsen kan in deze bus alleen als het bed omgebouwd kan worden tot twee langsbanken maar dat blijkt nergens uit de tekst of de foto's.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 4826
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Wat een kletspraat.. het zou letterlijk verboden moeten worden.

Bericht door Hanz »

Uit nieuwsgierigheid een berichtje gestuurd aan de verkoper hoe dat zit met die 9 zitplaatsen. Dit was het antwoord:
"Het klopt dat hij zo geregistreerd staat, wij zien dit alleen ook niet terug :). Er zitten voor 3 passagiers stoelen in.
Er staat nu nog 2, maar hebben er nu net een twee persoon bankje naast rijdersstoel geplaatst. Bied net iets meer mogelijkheden.
achterin is dus alleen een ruim bed, waar absoluut geen mensen op vervoerd kunnen worden tijdens t reizen.
3 plaatsen om mee te rijden dus, en eigenlijk maar 2 slaapplaatsen."[/i
Het blijft een misterieuze bus maar wat wel zeker is dat de prijs veel te hoog is en dat hij dan ook nog steeds niet verkocht is.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Plaats reactie