duurdewel ff maar ik heb ze er nu op zitten. :klappen

Multivan Generation schreef:staat mooi,
maar wel de vraag, mag dat zo?
Of zegt de? Dat mag niet?
Ik kan me iets herinneren over extra reflectors aanbrengen in verband met verminderde rode reflectie op de achterzijde van de bus... Vandaar mijn vraag..
Maarre witte zei je? Ik zie het een beetje blauw![]()
En nee ik ben zelf niet blauw..![]()
Van Link van matje gehad http://cgi.ebay.de/Weisse-Nebelschlussl ... dZViewItemgroenn schreef:carl, staat erg mooi bij elkaar,
Ik ben al een tijdje opzoek naar die witte mistlichten weet je een adres waar ze te verkrijgen zijn???
Groeten groenn
Hee Theo ik heb twee mistlampen gekocht en ze branden ook alle bij. de lampen zijn inbegrepen ik was er naar op zoek en matje vondt de link in duitsland ebay.the sandman schreef:hoi carl
staat errrg mooi![]()
, ook ik zou graag wel willen weten waar ze te verkrijgen zijn,
![]()
en even een vraag is het 1 mistlamp en 1 refector of zijn het 2 mistlampen,
ik heb nu 2 mistlampendus geen dummy rechts, dus ik zou dan 2 linkse kunnen aanschaffen!!
![]()
b.v.d. grt theo
ja daar ben ik met je eens maar ze waren mij iets te duur om ze nu al te slopenleen schreef:Carl, als je de oranje hulsen van de knipperlichten verwijderd en er dan die wit/chrome bolletjes inzet is het nog mooier,ben je die oranje gloed kwijt
the sandman schreef:carl bedankt ook matje voor het vinden.![]()
vraagje KOOP JE ZE LOS OF PER SET ..1 mistlamp en 1 reflector of heb je 2 enkele mistlampen besteld ..zonder reflector of zijn die er niet (dummy ..lamp/reflector rechts)
grt theo