Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T5 dubbel cabine LWB naar 4 persoons camper
Re: T5 dubbel cabine LWB naar 4 persoons camper
Weet je toevallig welke de gronddraad is in deze? Normaal gezien is dat groen/geel, maar is dat hier ook zo?
Deze wil ik namelijk onderbreken om kabelset aan te sluiten.
Kan hier helaas niet de PDC unit vinden.
T5 - 2009 - 1.9 TDI
Groen geel is in huis de aarde. Bij VW is massa bruin. Maar binnen een circuit kan een geschakelde massa ook weer een ander kleurtje hebben. Daarvoor zijn er schema's.
Groet, Ronald
Dat klopt natuurlijk, helaas heb ik die niet voorhanden. Vandaar mijn vraag, zal eens kijken wat ik kan vinden.
T5 - 2009 - 1.9 TDI
Alle kabels aangesloten, 12v meter geeft stroom op kabels vóór de trekhaak-module maar helaas werkt de stekker niet. Moet hier nog iets ingelezen worden of zou het normaliter direct moeten werken?
T5 - 2009 - 1.9 TDI
Schema's zijn op te vragen bij ErWin online.
Weer een aantal (kleine) upgrades gedaan voor de aankomende zomervakantie.
Zo is er een nieuw kastje naast de keuken. Hierin zit ook de vuil watertank opgeborgen.
Een kistje net deksel die gebruikt kan worden als opstapje en schoenen opslag tijdens de nacht.
Bekisting tegen wand van stroom aansluiting met ingebouwde stopcontacten.
Zo is er een nieuw kastje naast de keuken. Hierin zit ook de vuil watertank opgeborgen.
Een kistje net deksel die gebruikt kan worden als opstapje en schoenen opslag tijdens de nacht.
Bekisting tegen wand van stroom aansluiting met ingebouwde stopcontacten.
T5 - 2009 - 1.9 TDI