Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wing64
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jul 2024, 21:14
Locatie: Elburg

Even voorstellen

Bericht door Wing64 »

Hallo,

Ik ben Wing (Chinese afkomst). Bijna 60 jaar oud. Getrouwd en twee thuiswonende kinderen (21 en 23). Vorige week hebben we onze eerste camper aangeschaft. Het is een Zandbeige California T5 140 pk met DSG uit 2010 met 120.000 km's op de klok. De camper ziet er heel goed uit. Er zijn wel wat dingetjes die aangepakt moeten worden (of inmiddels gedaan zijn). Zo heb ik de spatlappen eraf gehaald (ik vind ze niet mooi). De watervuldop en 220V klep zijn beschadigd. Ik heb nieuwe besteld en plaats ze deze week erop. Ook hapert de knop van de centrale bedieningunit. De revisieset heb ik ook besteld. De achterklep gaat niet, uit zichzelf, helemaal ophoog. Dus heb ik ook twee nieuwe gasveren besteld. Inmiddels ook een afspraak gemaakt voor het vervangen van de distributie- en multiriem en de versnellingsbakolie.

De camper is ook voorzien van een standkachel. De batterij van de afstandbediening is alleen leeg. Dus, ik moet nog testen of de afstandbediening goed functioneert.

We wonen in Elburg en zijn voornemens met de camper rond te trekken. Bestemmingen? In principe staat dat nog niet vast. Het liefst waar het een beetje droog en enigszins aangenaam warm is. Maar Engeland en Schotland gaan we zeker ook een keer aandoen. Hieronder een tweetal foto's van onze aanwinst.
Bijlagen
zijkant uitgevouwen.jpg
Zijkant interieur.jpg
Laatst gewijzigd door Wing64 op 10 jul 2024, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Even voorstellen

Bericht door Mac »

Gefeliciteerd met jullie aanwinst, daar gaan jullie zeker plezier aan beleven. Veel veilige km gewenst. :ikrij
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
MarkV
Berichten: 682
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:33
Locatie: Twente

Re: Even voorstellen

Bericht door MarkV »

Welkom hier!
Laat je niet door eventueel slecht weer van Engeland en Schotland afhouden. Het is er echt prachtig, en zoals ze daar zelf zeggen: slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel!
Groeten, Mark
2014 T5 California Beach Edition TSI

1986 T3 Westfalia Joker 1.6td
Mac
Berichten: 769
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:26
Locatie: Raalte

Re: Even voorstellen

Bericht door Mac »

DSC00896.JPG
Inderdaad, rust en ruimte :driveT5
It's not what you buy
It's what you create.
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3993
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Even voorstellen

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Wing bij WjW.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
cor_stijn
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 aug 2022, 14:21

Re: Even voorstellen

Bericht door cor_stijn »

Gefeliciteerd met deze mooie bus. Gaan de jongvolwassen kinderen ook nog mee in 't hefdak? ;)
Groet, Chris
T4 California Coach 2002
Gebruikersavatar
Wing64
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 jul 2024, 21:14
Locatie: Elburg

Re: Even voorstellen

Bericht door Wing64 »

Bedankt voor jullie welkom. De kinderen gaan niet meer met ons mee. Die reserveren de camper voor eigen trips :bonk .
En, Engeland en Schotland willen we zeker aandoen. Een paar jaar geleden had ik al een roadtrip met onze zoon in Engeland gemaakt met de Lotus Esprit die we toen hadden. Een mooi land om te bezoeken.
Plaats reactie