Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gasslang in keukenkast - waar te koop?

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 34131
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Multivan Generation »

eindgebruiker schreef: 07 jul 2024, 23:22 Nee, maar ze doen daar ook onderhoudsbeurten van het campergedeelte. Een paar jaar geleden hebben ze bij mijn Cali alles geïnspecteerd en o.a. die slang vervangen.
@eindgebruiker, precies!
Er zijn een heleboel bedrijven die niet alles online zetten in bijvoorbeeld een webshop, maar wel onderdelen op voorraad hebben. Een belletje naar een bedrijf en je weet het. :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 5082
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Hanz »

Multivan Generation schreef: 08 jul 2024, 14:40 Er zijn een heleboel bedrijven die niet alles online zetten in bijvoorbeeld een webshop, maar wel onderdelen op voorraad hebben. Een belletje naar een bedrijf en je weet het. :toppie
Je hebt helemaal gelijk, dat komt voor en dan kan je even bellen. Anderzijds vind ik het merkwaardig, en ook niet helemaal meer van deze tijd, dat je wel een webshop hebt maar daar niet alle artikelen in zet. En als je daar als bedrijf een goede reden voor hebt, vermeld dan op je website dat niet alle artikelen in de webshop staan en als je iets mist, dat je dan even contact opneemt. Dat zou pas klantgericht zijn.
Op de site van Camper Centrum staat wel dat alle artikelen in de webshop ook in de showroom te vinden zijn, maar niet dat sommige artikelen niet in de webshop vermeld worden. En misschien is dat ook niet zo want de vraag is of ze die bewuste slang nog wel kunnen leveren, dat weet ik dus niet.
Maar zoals gemeld, ik ben voorzien dankzij mijn vraag hier op het forum.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 5082
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Hanz »

Nog even terugkoppeling naar aanleiding van mijn vraag bij Gaswinkel.nl Zij kunnen de slang op maat maken en leveren voor 20 euro, incl. verzending. Voor degenen die ook op zoek zijn is dat wellicht een bruikbare optie.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Gebruikersavatar
Jan anno NU
Berichten: 723
Lid geworden op: 19 jul 2021, 22:50
Locatie: Breda

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Jan anno NU »

Netjes voor die prijs.
:toppie
T4 2,5 TDI 2002
Chris_VWT4California
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2023, 21:49

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Chris_VWT4California »

Nog te verkrijgen via VW Campercentrum. Origineel een goedkoper als Jasicamp etcetera..
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 5082
Lid geworden op: 14 feb 2015, 22:59
Locatie: Zaanstreek

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Hanz »

OK, goed om te weten. En wat is origineel? Het zijn al vanaf het begin GOK slangen die ook de andere aanbieders leveren.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Chris_VWT4California
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2023, 21:49

Re: Gasslang in keukenkast - waar te koop?

Bericht door Chris_VWT4California »

De GOK slangen inderdaad, heb deze vorig jaar nog besteld. Jasicamp bied een ander merk aan.
Plaats reactie