Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 Doka 2008 Spiegel / Bank

vragen over de T5
Plaats reactie
Anton 1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2022, 19:16

T5 Doka 2008 Spiegel / Bank

Bericht door Anton 1983 »

Hallo, Allemaal

Ik heb mijn t5 L2 2.0 Benzine verkocht en een t5 Doka 2.0 Benzine gekocht.
nu ben ik op zoek naar een goede spiegel(behuizing) voor aan de bijrijderskant. de stalen beugel is nog goed.
ik heb al gelezen dat ze duur zijn en dat mensen over zijn gegaan naar de standaard spiegels maar dat past toch net minder bij een doka :gekte
en bij mijn oude t5 heb ik voor stoelhoezen om de stoelen gedaan en dan ziet het er meteen een stuk netter uit.
zijn er ook mensen met ervaring met hoezen voor de achterbank in een doka?

verder zitten er bij de gekochte doka geen mistlampen in, als ik nu mistlampen en de bijbehorende kapjes in voor in de bumper koop past dat dan of moet ik dan nog meer aanpassen?

alvast bedankt en ik zal snel even wat fotos bij plaatsen
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 1106
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: T5 Doka 2008 Spiegel / Bank

Bericht door SyncRoon »

Spiegels zijn lastig. Ik heb een complete electrische set beugelspiegels via ABC parts kunnen kopen. Die gebruik ik voor met de aanhanger. Voor vervangspiegel is het denk ik dit onderdeel nummer. https://www.google.com/search?q=7J08575 ... e&ie=UTF-8 Dat kost ook aardig wat.... Gebuikt wordt moeilijk en goed de advertenties in de gaten te houden. Voor mijn T3 had ik electrische spiegelunits van een mercedes sprinter op de beugelspiegels gemonteerd. Je zou daar ook naar kunnen kijken. Zijn wat groter. (bouwjaar 1995-2006) De nieuwe aftermartket spinter spiegels had ik voor €50 per stuk via ebay. Dat is ook al 15 jaar terug trouwens.
Bijlagen
opbouw-00094.jpg
opbouw-00093.jpg
Groet, Ronald
Plaats reactie