Het is een sportief onderstel. Op klinkerwegen is het zeer goed, kleine oneffenheden worden met gemak glad gestreken. Grotere gaten waar je met een wiel doorheen rijdt komen wel binnen. Op de snelweg rijdt het ook ontzettend fijn. Wij houden van een strakke wegligging en het mag best stug zijn maar niet knetterhard. Je voelt altijd precies wat de bus doet en je kan snaarstrak over rotondes.MarkV schreef: 09 aug 2024, 17:46 Ziet er mooi uit zo! Hoe is het met het comfort met zo'n V3-set?
Fijne vakantie gewenst!
We rijden op 20 inch met plat rubber, dat komt het comfort natuurlijk nooit ten goede. Op de stalen 17 inch set was dat een stuk meer. Na montage van de 20 inch set ben ik aan het zoeken naar de juiste afstelling van de dempers qua ingaande en uitgaande demping. Dit is makkelijk uit te voeren gelukkig. Ik zal onderweg op vakantie nog wel wat rommelen ermee
Dit is overigens geen gewone KW V3 maar een Gepfeffert variant daarom kan hij ook zo laag. Overigens zijn er nog genoeg windingen over om lager te gaan maar het is zo wel ok.
Ik kan begrijpen dat het niet iedereen zijn keus is op een bus/camper maar wij vinden het geweldig.