Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ombouw T6 L2
Re: Ombouw T6 L2
Dat kan heel krap worden en is kwestie van nameten. Als je voor lithium kiest heb je wellicht wat meer keuze in maatvoering en montageposities. Ik had een originele accubevestiging onder de voorstoel maar deze plaatst de accu horizontaal ten opzichte van de iets schuine cabinevloer. Dan past dat met de ruimte onder de stoel maar het draaiplateau zou de accu(polen) raken. Met de verhoging van RIB was dat terug OK. Ik heb toen bij BM parts 2 accubakken (bodemplaat) uit de motorruimte gekocht en deze in de standaard consoles gelast. Accu staat nu met de helling van de cabinevloer en de polen zitten dan aan de lage kant (achterzijde) laag genoeg maar nog wel dicht op je console frame. Met de verhoging ertussen dan ook geen probleem met de polen aan voorzijde. Bij de Aguti H250 consoles zouden de accubevestigingen en handrem verlager bij zitten. Ben benieuwd.
Groet, Ronald
Mooi project, al verder geklust?
Zit voorzichtig ook een beetje rond te kijken, zou ook wel naar T6 willen, voor meer comfort en ietwat voor het milieu enzo (zou eigenlijk ook wel benzine willen).
Zou het denk ik ook zo een beetje aan pakken, grote klappen door een camperbouwer en verder zelf af bouwen.
Heeft Aart ook de keuring verzorgt (dak en bank)
Zit voorzichtig ook een beetje rond te kijken, zou ook wel naar T6 willen, voor meer comfort en ietwat voor het milieu enzo (zou eigenlijk ook wel benzine willen).
Zou het denk ik ook zo een beetje aan pakken, grote klappen door een camperbouwer en verder zelf af bouwen.
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Ja, hebben ze allemaal keurig geregeld. Ben erg tevreden over hoe het gegaan is.
Dropmans schreef: ↑21 aug 2024, 10:51 Mooi project, al verder geklust?
Hallo Thomas
Zijn jullie toevallig 1 augustus met de boot van helsingor naar helsingborg overgegaan
Er stond namelijk een bus voor ons met dezelfde kleur en een stikker van aart camperbouw achterop
En het was ook een lengte 2
Gr Rinke
Zijn jullie toevallig 1 augustus met de boot van helsingor naar helsingborg overgegaan
Er stond namelijk een bus voor ons met dezelfde kleur en een stikker van aart camperbouw achterop
En het was ook een lengte 2
Gr Rinke
a silence so loud