Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Airco T6 L2

vragen over de T6
Tess
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jun 2024, 17:04

Re: Airco T6 L2

Bericht door Tess »

Remco_T5 schreef: 29 aug 2024, 18:14 Ijsvorming duid op te weinig gas. In de vloeistofleiding wordt dan al gas gevormd. De uitblaastemperatuur hoort rond de 14 graden te zijn.
De garage zei me dat het bevriest als je het op “Lo” zet en op hard blazen. Ze gingen het sowieso allemaal nakijken. Hij is nu binnen, maandag verwacht ik nieuws.
Misschien dat het niveau inderdaad wat laag is ofzo.

Gisteren in de file had ik het probleem niet, maar het was dan wel 10° kouder dan vorige keer, en de file duurde minder lang.
Gebruikersavatar
hugopoley
Berichten: 347
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:54
Locatie: Zeeland

Re: Airco T6 L2

Bericht door hugopoley »

Tess schreef: 01 sep 2024, 13:28
De garage zei me dat het bevriest als je het op “Lo” zet en op hard blazen. Ze gingen het sowieso allemaal nakijken. Hij is nu binnen, maandag verwacht ik nieuws.
Misschien dat het niveau inderdaad wat laag is ofzo.

Gisteren in de file had ik het probleem niet, maar het was dan wel 10° kouder dan vorige keer, en de file duurde minder lang.
[/quote]

Dit is standaard bij een T6, hier zitten geen sensoren in de ventilatie openingen zoals bij een T5.1 wel het geval is.
Zoals ik al eerder aangaf ben ik hiervoor ook al terug geweest naar de garage en heb als enige oplossing te horen gekregen om hem niet meer helemaal op zijn koudste te zetten..
Tess
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jun 2024, 17:04

Re: Airco T6 L2

Bericht door Tess »

Die boodschap kreeg ik ook. Ze gaan het wel uitgebreid testen en de airco opnieuw vullen.
Plaats reactie